Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:wij doen dit jaar geen kerstboom.. een kunstboom van 2,5 meter haha.. we hebben geen zin om ´m dit jaar van zolder te halen.. dus doen we een grote tak (die je bij tuinland of interratuin kan halen) en daar hangen we van die hartjes aan en kerstballen.. echt leuk!!
Zorro_Bjorn schreef:Die vrouw had afgelopen week i.v.m. de Sinterklaas 48 uur gewerkt, zal wel even geen Action meer kunnen zien denk ik. En dan komen de kerstdagen er ook nog aan. Ze zal blij zijn als het januari is
Zorro_Bjorn schreef:Ik sprak gister op stal iemand die bij de Action werkt. Ze zei dat haar huis niet instortte als je alles van de Action eruit haalde. Die van haar misschien niet, maar dat van mij welMijn kerstboom is ook van de Action. Eind van de week haal ik hem uit zijn doos. Kerstversiering is nog van verleden jaar, van een andere dure winkel...Wibra
Yvettee_4 schreef:Suusie22 schreef:je zou maar bij de action werken.. haha.. zie je allemaal leuke prijsgunstige dingen binnen komen, kun je je bijna niet inhouden om heel je salaris eraan te spenderen haha
hahaha, ik werk toevallig bij de action ja, maar koop er eigenlijk vrij weinig