Naath86 schreef:Marquez: Superleuk om zo de foto's te zien en om te zien hoe het dan veranderd!! Jij bent ook wel echt heel flink bezig zeg!! Laat je alles doen? Of heb je handige familie enzo?? Ik heb een schoonvader die hele handig is en met pensioen is, dus heel veel tijd heeft! En mij moeder is heel goed in schilderen enzo en die werkt ook niet, dus dat is wel heel fijn!! Sommige dingen moet je gewoon laten doen, maar het is ook fijn als bekenden veel kunnen!
Ik heb de electra, constructiewerk (draagbalk verlengen), loodgieterswerk en stuukwerk laten doen, en de rest doen we zelf. Sommige simpele dingen halen we er tussen uit, zoals riolering leggen, kozijnen en deuren plaatsen enzo. Maar de rest doen we zelf, dus al het sloopwerk, isoleren, timmerwerk, schilderen etc. Het scheelt een hoop geld om het zelf te doen, ik werk ook niet met een aannemer maar huur zzpérs in voor de specialitische dingen.
De kerst gaat mij waarschijnlijk niet lukken. Gisteren hebben we het plafond in afgemaakt (kraalschroten), vrijdag komt de nieuwe voordeur (incl kozijn) en dat is dan het laatste breekwerk. De stucadoor moet dan voor de laatste keer komen, dan moet de keuken er in (doen we zelf is een ikea keuken) dan de vloer egaliseren en leggen (laminaat) en dan boven vloerbedekking, over 4 weken komen de binnendeuren (die vervang ik allemaal, worden paneeldeuren) Dus ik hoop dat in in januari er in kan, maar ik noem geen data meer, want die heb ik al vaker geroepen
Ik loop gewoon altijd op schema