Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 23:53

Heel mooi je behang! Echt een badkamer voor 2. Samen douchen. Twee persoons bad. Heel grappig

oji

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:41

Ik vind die verlichtte tent juist heel gaaf op dat behang. Maakt het speciaal en brengt contrast. Anders is het maar een 13 in een dozijn foto van het noorderlicht.
Heb je de foto zelf gemaakt BeFunny?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:54

oji schreef:
Ik vind die verlichtte tent juist heel gaaf op dat behang. Maakt het speciaal en brengt contrast. Anders is het maar een 13 in een dozijn foto van het noorderlicht.
Heb je de foto zelf gemaakt BeFunny?

Nee.
We hebben wel getwijfeld om een eigen foto te gebruiken. Dat wilde mijn vriend. Alleen ik was een beetje bang dat dat zo groot toch niet mooi zou zijn. En wij vonden de andere noorderlicht behang idd of te cotrastloos(saai) of juist te druk. En deze vonden we beiden mooi. Ik heb zelf wel veel foto's van Noorwegen alleen ook niet met het Noorderlicht. Dat heb ik helaas zelf nooit in het echt mogen zien. Omdat wij er altijd in de zomer zijn

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:49

BeFunny schreef:
Het komt van Nikkel art.
Mijn schoenmoeder heeft het erop gedaan.

Wat een onwijs gave site <3 Ik kan wel 100 dingen uit zoeken :))

Wij willen in onze slaapkamer een koningsblauwe / donkerblauwe muur maken achter ons bed. Maar zoiets is ook wel heel gaaf:
https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-91 ... -moon.html

Of: https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-25 ... Kenya.html
https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-71 ... ation.html

Het ziet er bij jullie echt heel gaaf uit <3 Ik was altijd bang dat het in de praktijk toch minder mooi werd.

Edit. Mijn vriend was minder enthousiast _O-

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:47

Ohnee ik heb bij Nikkel-art gekeken, nu wil ik alles hebben O:)

BellaSharon1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:54

Oeh die laatste is echt heel gaaf ook!

Ik ga niet kijken... anders wil ik het ook hahah

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:55

SplashIsLief schreef:
BeFunny schreef:
Het komt van Nikkel art.
Mijn schoenmoeder heeft het erop gedaan.

Wat een onwijs gave site <3 Ik kan wel 100 dingen uit zoeken :))

Wij willen in onze slaapkamer een koningsblauwe / donkerblauwe muur maken achter ons bed. Maar zoiets is ook wel heel gaaf:

Of: https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-25 ... Kenya.html
https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-71 ... ation.html

Het ziet er bij jullie echt heel gaaf uit <3 Ik was altijd bang dat het in de praktijk toch minder mooi werd.

Edit. Mijn vriend was minder enthousiast _O-

Ik vind hem in het echt veel mooier dan op de foto. Hij lijkt wat vaal die van ons op mijn foto dus. Maar in het echt is die wat glanzender. En op de foto zie ik bijna de sterrenhemel niet. Terwijl in het echt je die heel duidelijk ziet.
Wij hebben gekozen voor vinyl behang. En mijn schoonmoeder is nog geen twee uurtjes bezig geweest. We hebben precies de maat opgemeten en dat dus precies besteld.

Ik vind van jou de een na laatste geel erg mooi. En de tweede ook.

Er staat heel veel mooi fotobehang op. En het is echt goede kwaliteit.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:43

Ik wil nu ook!! :D Zag een mooie print van park Guell, lijkt me mooi om als horizontale baan op de overloop te hebben.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:11

Heeft er hier iemand ervaring met keramische verf voor op muren?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:20

Wij willen deze gaan bestellen ergens rond november/december als we weer geld hebben voor de slaapkamer: https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-0- ... ralia.html

Ik wilde dat eigenlijk al als tiener fotobehang van het opera gebouw maar kon de juiste niet vinden. En naar aanleiding van het topic die site gevonden en zij hadden echt de perfecte foto <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:03

Mooi ook. Ik hou van de verschillende lagen zeg maar.

Ik zou deze van mezelf ook nog wel ergens willen maar ik weet niet waar en ook niet of dat dan uiteindelijk mooi wordt. Is een brug in Litouwen.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:15

Oooh ook heel mooi <3

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:42

Lau schreef:
Wij willen deze gaan bestellen ergens rond november/december als we weer geld hebben voor de slaapkamer: https://www.nikkel-art.nl/fotobehang-0- ... ralia.html

Ik wilde dat eigenlijk al als tiener fotobehang van het opera gebouw maar kon de juiste niet vinden. En naar aanleiding van het topic die site gevonden en zij hadden echt de perfecte foto <3

Die is echt vet gaaf <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:58

Mooi behang hoor BeFunny! Heel bijzonder zo. En wat een grote badkamer zeg! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:40

Even een vraagje. Ik wil wat foto's laten afdrukken, 2 op canvas en de rest op die pentram foto's die je via magneetstrip bevestigd. Ik heb alleen foto's in Facebook albums aangezien ik een pc crash heb gehad. Heb nog wel een kaartje van mijn vorrige telefoon waar veel foto's op staan. Maar ik zou eigenlijk gewoon. De foto's zo laten afdrukken dit omdat ik geen pc meer heb. Dus de bestanden van Facebook gebruiken. Ik heb alleen geen idee of dat heel veel slechter wordt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:49

Ja, Facebookfoto's zijn waardeloze kwaliteit. Net als foto's die je op Bokt uploadt, zorgt uploaden via Facebook ook voor een soortement wazige laag over de foto. Daarnaast is een foto die je van Facebook terug downloadt een stuk kleiner qua pixels en dat zie je terug in foto afdrukken.

Als de afdrukken klein zijn, bijvoorbeeld A5 formaat, dan zou t nog wel okay kunnen zijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:54

_San87_ schreef:
Ja, Facebookfoto's zijn waardeloze kwaliteit. Net als foto's die je op Bokt uploadt, zorgt uploaden via Facebook ook voor een soortement wazige laag over de foto. Daarnaast is een foto die je van Facebook terug downloadt een stuk kleiner qua pixels en dat zie je terug in foto afdrukken.

Als de afdrukken klein zijn, bijvoorbeeld A5 formaat, dan zou t nog wel okay kunnen zijn.

De canvassen zou ik 40 x 60 doen (de site gaf niet aan dat ze te klein zijn de bestanden)

Ik ga dan toch eerst maar via het kaartje op de laptop van vriend maar wat bekijken en uitzoeken ;)

Ik heb de foto's van mijn camera toen over gezet op telefoon via wifi. Dus ik heb geen gele grote computer bestanden ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:05

BeFunny schreef:
_San87_ schreef:

De canvassen zou ik 40 x 60 doen (de site gaf niet aan dat ze te klein zijn de bestanden)

Ik ga dan toch eerst maar via het kaartje op de laptop van vriend maar wat bekijken en uitzoeken ;)

Dat zijn wel flinke formaten... Ik zou t niet durven, denk ik :o. Maar ik ben daarin ook wel echt perfectionist, het moet scherp.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:07

Nee, canvassen met foto’s vanaf Facebook krijg je geen mooi resultaat. Zelfs niet op een klein formaat.
Je ziet er echt té veel korrel in.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 18:20

Dank jullie. Ik zal er dan echt even tijd in moeten steken en de duizenden foto's moeten gaan doorspitten |( :')

BellaSharon1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 20:42

Heeft hier iemand ervaring met hexagon foto’s? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 20:48

Wat wil je precies weten?

BellaSharon1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 20:51

Beetje goede webshop, kwaliteit, welk materiaal mooi is, hoe zit het met bevestigen en weer weg halen wat voor plek laat het achter haha genoeg vragen

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:06

BellaSharon1 schreef:
Beetje goede webshop, kwaliteit, welk materiaal mooi is, hoe zit het met bevestigen en weer weg halen wat voor plek laat het achter haha genoeg vragen

Ja die hebben wij! Kan je geen foto laten zien wat de collectie er op is voornamelijk van mijn vriend. Maar ik heb ze laten maken bij herinneringenoplinnen.nl, echt heel mooi en goedkoop! Het wordt gedrukt op een soort van lichtgewicht plastic, maar super scherp. Bevestigen dmv die tesa plakstripjes, die worden er bij geleverd. Laat nagenoeg niks achter, wij trokken wel een mini beetje stuc mee maar is verwaarloosbaar. Verder zag je de afdrukken wel een beetje op de muur maar licht naschuren en het was prima.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:27

Ik heb ene keer hexagon muurstickers laten drukken bij dejouwe.nl. Zijn eerg mooi geworden :j