Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 14:18

I love it Dems <3 ben echt zo benieuwd naar het eindresultaat!

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 17:25

Ik vind het ook heel mooi Dems,vooral die stoelen ook.Ben benieuwd hoe het er uitziet als het af is.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:52

Wauw Dems mooie combinatie tussen het stoere en toch ook wat landelijke, erg mooi! Hou er zelf ook van! :D Ben zo benieuwd naar de verdere ontwikkelingen en de uiteindelijke 'af' foto's, hou ons dus vooral maar op de hoogte. +:)+

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 20:21

Mooie stijl inderdaad Dems! Wij gaan ook veel ruw hout combineren met de industriële look. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk staat! :D

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:26

wat betreft het teveel hout op hout met die eettafel. Je kan daar toch ook eventueel een kleed onder leggen. Dat is schijnbaar ook helemaal hip tegenwoordig

Afbeelding

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:34

Geweldig dems, helemaal mijn smaak! Zo'n kleed wordt dat niet snel vies onder een eettafel?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:35

Ze heeft toch geen kids :')

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:45

Hihi ik deed dat altijd bij de sims.. :') Geef toe het staat wel leuk maar of het handig is.. :P

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:02

Voor degenen die houden van de combi hout /industrieel, kijk eens naar wood & steel works op fb. Ook woodsteel verkoopt mooie dingen, dat Is een klant van ons.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 06:37

whahaha neee geen kids, wel honden en katten ;)
Geen idee....kleed is indd optie. Moeten gewoon maar ff kijken hoe en wat als het eenmaal ligt/staat. Je hebt tegenwoordig ook van die tuinkleden, die kun je gewoon afspuiten met water

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 07:59

Ik zit via de telefoon op bokt dus kan niet goed zien of het een kleed is hierboven. Ik zou zeggen dat het een castelo vloer is. Prijzig maar onverwoestbaar!
Wij gaan ze in de badkamer gebruiken.
Misschien ook iets voor jullie Dems. Mooie smaak heb je!
http://www.castelo.com/Castelo_Portuges ... elkom.html

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:15

Wat gaaf dat rolgordijn met veulen, nooit gezien!

Dems je tafel vind ik super mooi!! Zoiets zoek ik nog voor het kantoor van mijn vriend.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, ziet er allemaal veelbelovend uit.

Ik ben ook niet zo van hout op hout, daarom hebben wij een antraciet tegelvloer genomen. Maar als je goed kijkt naar welke houtsoorten je combineert en bijvoorbeeld nog met staal kan het zeker ooit uitpakken.

Ik heb afgelopen weekend een kleed gevonden waar ik helemaal blij mee ben! Ik was al even op zoek naar een kleed van dierenvacht alleen wilde ik liever geen geslacht dier op de vloer hebben liggen. Liep ik ineens online tegen een webwinkel aan waar diervriendelijke schapenvachtkleden worden verkocht die de verkoper zelf met de hand maakt d.m.v. een oude ambacht, vilt techniek. Ze haalt de geschoren wol op bij hobbyboeren en maakt daar zelf kleden van. Ik vind het kleed echt super mooi :D Het duurde even voor ik iets diervriendelijks had gevonden, dus mochten hier nog mensen zijn die ook zoiets zoeken kan ik de website doorgeven.

Afbeelding

De onderkant:
Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:21

Mooi Daan, houd je kat hem goed heel? Ik heb een rendierenvacht op de bank liggen, de een vind het heerlijk om er op te liggen en klauwt hem dan vol liefde naar de haaien en de ander vind het heerlijk om ermee te spelen en hem aan te vallen :=
Afbeelding

Maar nu ik haar favoriete dekentje weer op de schouw heb gelegd is ze hier ook weer dolgelukkig mee. Ze woont gewoon op dat plekje:
Afbeelding

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:30

Haha schattig Britt! Zo'n rendier vind ik ook echt mooi, maar het voelde voor mij niet helemaal goed om dat neer te leggen. Tot nu toe houden de katten het bij alleen maar slapen op het kleed. De andere kat schrok trouwens héél erg toen hij het kleed voor het eerst zag :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:44

Daan, gaaf kleed zeg :j
Waar heb je die weg?
Zoiets zoekbik eigenlijk ook nog in de toekomst als we het leeshoekje nog eens af krijgen

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:54

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:56

Ja dat herken ik wel, spullen die gemaakt zijn van 'echte beesten' vinden ze vaak héél vreemd in het begin :D

Wat een leuke site zeg, dat je ook echt kunt zeggen dat je ADHD'tje in huis hebt liggen :')
Laatst bijgewerkt door Britt op 25-01-16 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:57

Thanks, prijstechnisch valt het ook mee als ik kijk wat een werk vilten is :j

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:59

Ja ik vind de kleden ook heel netjes geprijsd :)

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:01

Britt schreef:
Wat een leuke site zeg, dat je ook echt kunt zeggen dat je ADHD'tje in huis hebt liggen :')

Ik snap m niet :o?

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:25

beatje schreef:
dems75 schreef:
Ik kom ook weer even om de hoek met nieuwe ontwikkelingen ;)
Gisteren de allergaafste vloer ooit gevonden. keramisch hout, beetje sloophoutidee. TE mooi...laten een offerte maken maar ik vrees het ergste (lees: schreeuwend duur)
Tafel gescoord, heel oude tafel met de vlekken en scheuren er in...vind hem echt te gek. De foto's vallen overigens "geler" uit dan ze in het echt zijn...
Badkamertegels gescoord (icm met die mooie sloophouten vloer ook....die komt ook beneden) Kiek maar:

De vloer (de middelste)
[ Afbeelding ]

Badkamer icm de vloer:
[ Afbeelding ]

de tafel:
[ Afbeelding ]

Wat een mooie smaak heb je.Gaat alleen de tafel niet te veel hout zijn op die vloer?Die vloer vin dik echt prachtig maar idd wat een geld als ik snel even reken wat het zou kosten om hier neer te leggen :oo Aan de andere kant zo'n vloer leg je maar 1x meestal.Wij hebben ook heel wat afgezocht om iets bij de vloerverwarming te vinden.

Ik zpu zelf onder zo'n tafel een mooi kleed leggen. Maar dat brn ik :P

Vind de vloer geweldig! Maar idd een beetje prijzig :=

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 18:03

@ Daan-o : wat een gave stoel ook zeg! En de vacht ziet er ook super uit. Bij ons zou die niet lang te leven hebben vrees ik...honden houden van sabbelen en knabbelen ;)

@ de rest ;) tsja...hout op hout is wel tricky indd! Maar we gaan het meemaken. Anders is een kleed altijd nog een optie OF de tafel een kleurtje geven...kan beiden.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 12:38

Ik houd ook van kleden ,maar geen optie hier ivm katten en honden.Kotsen moet altijd op een kleed en als je pech heb spuit diaree ook.Ik heb het opgegeven.
Hoewel ik laatst bij een vriendin zo'n buitenkleed zag,dat is evt nog een optie daar zet je idd de tuinslang op.

Echte vellen zou ik al helemaal niet durven proberen sinds de katten de bontjas van mijn tante gesloopt hebben toen ze hem in de huiskamer over een stoel had gehangen :oo .
Ik zoek altijd een oplossing tussen mooi en diervriendelijk.