Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winna schreef:Sloffiee wat voor hoeveelheden zitten er in zo'n €5 groente en fruittas? Kun je daar een fatsoenlijke maaltijd mee op tafel zetten per groentesoort voor 2 personen? Dan is het voor mij wel interessant denk ik.
sloffiee schreef:Winna schreef:Sloffiee wat voor hoeveelheden zitten er in zo'n €5 groente en fruittas? Kun je daar een fatsoenlijke maaltijd mee op tafel zetten per groentesoort voor 2 personen? Dan is het voor mij wel interessant denk ik.
Van de verhalen die ik hoor wel winna ik ben er zelf nog niet geweest maar dacht deel het voor diegene die het intressant vinden enzo
Want daar is nooit wat over datum
En rot fruit en groente ligt er ook nooit
xFioon schreef:![]()
Loop je dan echt goed te kijken en te speuren door de winkel? Of gewoon toeval?

En hier in Zwolle is er ook 1 die heel makkelijk is, daar kan je rustig 4 x zoveel gratis meenemen als dat je betaald hebt.
Destination schreef:Ik weet ook niet of elke Jumbo dat heeft hoor, maar de mijne in elk geval wel
De meeste hier hanteren de regel dat je in ieder geval ook boodschappen gedaan moet hebben. Naar de waarde is me eigenlijk nog nooit gevraagd.
Maar ik denk niet dat ik er om zou durven vragen

, ik ga gewoon om die lekkernijen heen. Dure week we hebben de jaarmarkt (vermoedelijk de oudste van de wereld ) , en 5 dagen kermis al hou ik daar niet van
. Mag 1 oliebol donderdag , anders houd ik het niet vol en de kraam zit zo dichtbij