Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luxorvalkje schreef:Jullie zijn echt toppers!
Ik heb de planten genoteerd.
Ik zag online al de mogelijkheid om palet randen te kopen. Dan kan ik er twee op elkaar zetten. Antiworteldoek erin, hydrokorrels. Helaas alleen bij grotere afname, of veel verzendkosten. Dus ik kijk nog even verder.
Lolacabana schreef:Ik heb een nieuwbouw woning, staat nog helemaal niks in de grond. Alleen hedra langs het hek, maar dat is door de verhuurder gepland.
Omdat het een huurwoning is wil ik er niet al te veel geld in steken.
Het gaat om een kleine voortuin (op het zuiden) met daarvoor een grasveld en een sloot. En een zijtuin/achtertuin. Van de voortuin heb ik geen foto.
[ [url=m/t6xdGb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iLxdIy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gezien vanaf de laatste foto wil ik links groenten/bloemen.
Rechterkant gras en misschien een boom.
Het heeft wel wat zon, maar omdat het op het noorden is niet de hele dag.
Voortuin is 2m naar voren en dan de breedte van het huis. Daar wil ik ook een leuke border maken.
Heb om 5 uur een winkelafspraak bij de intratuin
Lolacabana schreef:Ik heb een nieuwbouw woning, staat nog helemaal niks in de grond. Alleen hedra langs het hek, maar dat is door de verhuurder gepland.
Omdat het een huurwoning is wil ik er niet al te veel geld in steken.
Het gaat om een kleine voortuin (op het zuiden) met daarvoor een grasveld en een sloot. En een zijtuin/achtertuin. Van de voortuin heb ik geen foto.
[ [url=m/t6xdGb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iLxdIy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gezien vanaf de laatste foto wil ik links groenten/bloemen.
Rechterkant gras en misschien een boom.
Het heeft wel wat zon, maar omdat het op het noorden is niet de hele dag.
Voortuin is 2m naar voren en dan de breedte van het huis. Daar wil ik ook een leuke border maken.
Heb om 5 uur een winkelafspraak bij de intratuin