hier zou ik mij ook wel kunnen vermaken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EllyC schreef:DuoPenotti schreef:
Die is leuk, jammer van de mast maar snap niet waarom deze al zo lang te koop staat
Ania schreef:EllyC schreef:Die is leuk, jammer van de mast maar snap niet waarom deze al zo lang te koop staat
Omdat het in Kelpen Oler ligt. Je hebt daar niks, ook in grathem en baexem is niks. Je zit echt in the middle of nowhere en wil je naar een supermarkt moet bv je naar Roermond of Weert
(Ik ben er opgegroeid)
veerledec schreef:Volgens Maps zit er een Spar in Baexem en op 10 minuten sta je bij de AH in Heythuysen (waar meerdere supermarkten zitten). En in 10 minuten op de A2, dat is naar mijn standaarden niet 'the middle of nowhere'. Maar ik heb een ander referentiekader denk ik.
veerledec schreef:Volgens Maps zit er een Spar in Baexem en op 10 minuten sta je bij de AH in Heythuysen (waar meerdere supermarkten zitten). En in 10 minuten op de A2, dat is naar mijn standaarden niet 'the middle of nowhere'. Maar ik heb een ander referentiekader denk ik.
Foaly schreef:Op foto 12, is dat ook een scheur naast de afzuigkap? Winschoten valt inderdaad onder aardbevingsgebied, ik zou in elk geval even goed nagaan hoe het zit met schadevergoeding en subsidie want daar staat heel toevallig niets over in de advertentie.
Alja schreef:Foaly schreef:Op foto 12, is dat ook een scheur naast de afzuigkap? Winschoten valt inderdaad onder aardbevingsgebied, ik zou in elk geval even goed nagaan hoe het zit met schadevergoeding en subsidie want daar staat heel toevallig niets over in de advertentie.
Het is geen aardbevingsschade
Maar een funderingsprobleem.
De vloer is te zwaar voor de fundering
Alja schreef:Omdat wij in die omgeving zoeken en ik de makelaar dus heb gebeld.
De makelaar verteld het ook gelijk want gaat zeker een halve ton kosten en voor veel mensen is dat wellicht te kostbaar.
En een bezichtiging dus ook zinloos.