Kom inmiddels bevroren aan op werk met de scooter, dusdanig dat ik niet meer opwarm en het heel veel energie kost, komende dagen gaat het vriezen en moet ik elke dag om 06:00 in de ochtend een half uur op dat ding zitten voor werk, dat is dus geen goed begin van de dag.
Hij past over mn normale kleding en schoenen heen, dus dit ding gaat echt mn leven redden. Loop er wel elke dag bij als een vuilniszak zo, maar wel een warme vuilniszak

Oohja en ik heb een sollicitatiegesprek volgende week, beetje onverwachts, maar er kwam een leuke vacature voorbij bij een hele kleine praktijk in de buurt, iets wat zeldzaam is tegenwoordig gezien de grote overname van ketens e.d. Ik ben echt van het persoonlijk en kleinschalige. In een grote praktijk wou ik niet meer werken, maar dit lijkt mij wel wat. En ook precies voor het aantal dagen/uur in de week wat goed zou passen.
Volgende week maar even in gesprek, kijken of het klikt en wat het doet betreft arbeidsvoorwaarden, salaris e.d.
Salaris is in dat opzicht nog wel een dingetje, want de sector betaald over het algemeen heel slecht en ik moet er wel van rond kunnen komen.