Stephanie schreef:Shanna schreef:Hebben jullie de afspraken op papier staan? Zo ja, dan zou ik eens heel goed doorlezen wat er op papier staat/ wat er getekend is en eventueel daarop beroepen. Hebben jullie wel aan je onderzoeksplicht voldaan maar heeft verkoper dingen verzwegen of gelogen, dan is dat strafbaar en dus reden om te ontbinden/ opnieuw om tafel te gaan. Verkoper van een huis heeft volgens mij namelijk meldingsplicht net zo goed als dat jij onderzoeksplicht hebt. Ik denk dat juridisch loket je hierin ook al wel kan adviseren.
Gisteren contact gehad met jurisch loket. Dat geeft wel even stof tot nadenken....
In het contract staan dingen die gewoon niet kloppen. Ze heeft bijvoorbeeld verzwegen dat er een septic tank zit en zoiets zorgt voor waardevermindering van de woning. En dat is nog maar het topje van de ijsberg.
Pff balen joh, zeker als het zoveel is... ben wel heel benieuwd hoe het afloopt... hou je ons een beetje op de hoogte? Sterkte komende tijd, hopenlijk word er een goede oplossing voor...
Wij hebben eindelijk de financiering rond! Man wat heb ik afgelopen weken stress gehad. We moesten ineens beide de hoogte en tenaamstelling van onze studieschuld sturen terwijl we die beide af hadden gelost en nog meer rare dingen... uiteindelijk dat van duo kunnen cancellen, dat sloeg ook gewoon nergens op... maar gisteren eindelijk getekend!! En nu is het wachten tot 30 mei.. de bank heeft ons financiële verleden iig 3 keer compleet binnenstebuiten gekeerd zo ongeveer.