Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij is de stad dus sowieso niet gewend!

En een potentieel dakterras... Gelukkig geen portaaltje, dat scheelt weer
Mootje schreef:
Het is inderdaad een schitterend huisEn een potentieel dakterras... Gelukkig geen portaaltje, dat scheelt weer

) woonde op de Groene Hilledijk en daar heb ik eigenlijk 0,0 problemen gezien / gehad.

mooie deuren en ramen
alles opgeruimd, en waar is het gebleven??
.Yv_ schreef:Maar wat een ge-wel-dig huis!

Ben vaak genoeg in Sommelsdijk/middelharnis geweest dat ik heel zeker weet dat ik dat niet 5 dagen in de week trek naar Zoetermeer of de maasvlakte... Irriteer ne nu soms al aan de 25 minuten in de auto

(qua vloeren, wanden, keuken en badkamer) Saskiaatje schreef:Gefeliciteerd pairadice! Leuk!
Wat voor een huisje is het?
Wij hebben inmiddels besloten dat, omdat de verkopers toch niet willen zakken, het huis toch boven ons budget is, dus zijn we verder gaan kijken.
Inmiddels een prachtig appartement gevonden wat verder weg uit het centrum, maar wel in het Nieuwe Westen, één van de meest onveilige wijken van Nederland. Ik weet niet zo goed hoe belangrijk dit voor mij is en hoe zwaar dit weegt in de beslissing, want het is écht heel mooi, instapklaar, relatief 'goedkoop', veel mogelijkheden, enzovoort. Verder dichtbij m'n paard, 10 minuten fietsen naar het centrum, goede OV voor m'n vriendin naar school.. Hoe zwaar zou dat voor jullie wegen? Volgens de Veiligheidsindex gaat het om hoge mate van drugshandel en overlast van jongeren.
Qua locatie geweldig, en een huis met veel mogelijkheden.
Wat ik wil zeggen: ga op verschillende tijdstippen kijken, als er een buurtcafe is ga daar eens een middagje op het terras zitten etc. Nicolletje schreef:Mijn ex vond het wel leuk daarHij vond het één grote openluchtbioscoop voor de deur
![]()
Maar hij vond het niet veilig voor vrouwen, zelf was hij niet bang.
Geniaal... Of hij was de sporen van een moord aan het uitwissen, en daar kun je natuurlijk niet te lang mee wachten
overigens durfde ik daar ook als vrouw alleen best naar de auto te lopen hoor. Mootje schreef:Dit vind ik trouwens een geweldig leuk huis (muv de badkamer): http://www.funda.nl/koop/middelharnis/h ... aat-22-24/
Jammer dat ik de reistijd naar mijn werk vanaf daar niet trek