Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:
Het is inderdaad een schitterend huisEn een potentieel dakterras... Gelukkig geen portaaltje, dat scheelt weer
Yv_ schreef:Maar wat een ge-wel-dig huis!
Saskiaatje schreef:Gefeliciteerd pairadice! Leuk!
Wat voor een huisje is het?
Wij hebben inmiddels besloten dat, omdat de verkopers toch niet willen zakken, het huis toch boven ons budget is, dus zijn we verder gaan kijken.
Inmiddels een prachtig appartement gevonden wat verder weg uit het centrum, maar wel in het Nieuwe Westen, één van de meest onveilige wijken van Nederland. Ik weet niet zo goed hoe belangrijk dit voor mij is en hoe zwaar dit weegt in de beslissing, want het is écht heel mooi, instapklaar, relatief 'goedkoop', veel mogelijkheden, enzovoort. Verder dichtbij m'n paard, 10 minuten fietsen naar het centrum, goede OV voor m'n vriendin naar school.. Hoe zwaar zou dat voor jullie wegen? Volgens de Veiligheidsindex gaat het om hoge mate van drugshandel en overlast van jongeren.
Nicolletje schreef:Mijn ex vond het wel leuk daarHij vond het één grote openluchtbioscoop voor de deur
![]()
Maar hij vond het niet veilig voor vrouwen, zelf was hij niet bang.
Mootje schreef:Dit vind ik trouwens een geweldig leuk huis (muv de badkamer): http://www.funda.nl/koop/middelharnis/h ... aat-22-24/
Jammer dat ik de reistijd naar mijn werk vanaf daar niet trek