Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kelan schreef:Ook een stukje kitten zijn geen hele grote kosten.
Mijn advies zou ook echt zijn om je over dit soort, in mijn ogen, kleine dingen heen te zetten.
Het perfecte huis bestaat niet. Een huis onderhouden is altijd werk/geld. Ook als het nu helemaal instapklaar is, komen er altijd kleinere en grotere dingen die onderhoud nodig hebben.
Dus ik zou mezelf vooral afvragen: zie ik me zelf er wonen, maar ben ik bang overboden te worden, en zie ik de werk dingetjes als grote dingen om me de teleurstelling van overboden worden te besparen.
Of zie ik mezelf er niet wonen, en zie ik de werk dingetjes om me in dat gevoel te bevestigen.
In het eerste geval zou ik bieden, en in het tweede geval niet.

Zertab schreef:Ik ben gister bij een huis gaan kijken. Leuk huis, maar gezien het overbieden en er nog wel iets gedaan moet worden... gaat het hem niet worden. De stripjes van de douche waren met kalk aangeslagen omdat de kraan lekte. En er zit een gasfornuis in en ik wil graag inductie.
Verder was het stuc werk, muren etc. heel netjes. Diepe tuin ook grotendeels betegeld en kunstgras.
Maar goed, kan wel een bod doen maar dit zijn jonge mensen die een groter huis hebben gekocht. Dus die gaan gewoon voor het hoogste bod straks