Citaat:
Je weet nooit! Maar kom je uit die omgeving? Zou zelf niet snel in Hulshorst gaan wonen. Vrij behouden en kerkelijk.
Ik kom er niet vandaan en ben niet kerkelijk. Had wel een vriendin in Hierden wonen en inderdaad ‘na de beek’ is er ander volk. De buren zijn niet christelijk en behoorlijk modern. In het dorp zit verder niks, dus ik zou vooral ‘Harderwijk’ gericht zijn. Ipv Nunspeet.
Renee1991 schreef:Dat er al een bod ligt zegt inderdaad niet zoveel! Bij ons waren er van de 35 bezichtigingen 12 biedingen uitgebracht en wij zijn het toch geworden (niet eens het hoogste bod). Dus laat de hoop nog niet varen, 't is een prachtig pand joh!
Aaah goed te horen. Ik ga geen bod uitbrengen heb ik besloten terwijl er er proces loopt. Dus ga dat afwachten. Wie weet ketst dat nog af.
Citaat:
Ik zou dit persoonlijk nooit willen, zo'n 2 onder 1 kap boerderij. Als ik zoveel geld neer wil of kan leggen zou ik vrij willen zitten.
Snap ik goed, en ik moet ook slikken, maar ja, vind maar eens iets in een straal van 30minuten rond Amersfoort waar zowel mijn ouders als ik goed en afzonderlijk kunnen wonen. Je zal altijd een compromis moeten sluiten. Dus vandaar toch serieus met deze optie. Tips welkom!
Trouwens deze mensen verkopen vanwege een scheiding. Sneu zo kort na aankoop.
Maar herkenbare reden want daarom moet ik kopen (in deze dramatische markt).