Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:05

Josien_ schreef:
Sorry egpost, maar wat is een bod uitbrengen toch dood eng :') _O-

Ja dat is het zeker! En dan die periode erna duimen draaien, hopelijk wordt het geaccepteerd.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:39

Een bod uitbrengen is super eng en spannend!
Maar als ie geaccepteerd wordt, wordt het nóg enger haha :')

Wij hadden geluk. Best een grote overwaarde op het oude huis, waardoor we nu dit huis hebben kunnen kopen. Ondanks die grote overwaarde moet je alsnog een dikke spaarrekening hebben..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:05

gillian schreef:

Nou ik wou net zeggen. Eerst dacht ik dat dat bod uitbrengen mega eng was. Maar bod geaccepteerd maakt het nog veeeel enger. :=
Wij hebben maandag de fotograaf van de makelaar voor onze woning. Jeetje wat een gedoe vind ik een woning verkopen..
En ja onze rijtjes woning zit ook rond de 5 ton. Ik vind het absurd!
Niet voor niets dat wij van het midden van het land uitwijken naar Drenthe om daar naar een opknap boerderij te gaan. Veel meer grond voor je geld.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

Pff, hier vrijstaand op zo'n 500m2, rond de 5,5 ton, NB.

Verkopen is hell :') hier moest het zo goed als leeg. Wel wat meubels maar geen tierelantijnen. Gelukkig hadden we een grote container kunnen lenen tot de verhuizing ;)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:57

absque_dubio schreef:
gillian schreef:

Nou ik wou net zeggen. Eerst dacht ik dat dat bod uitbrengen mega eng was. Maar bod geaccepteerd maakt het nog veeeel enger. :=
Wij hebben maandag de fotograaf van de makelaar voor onze woning. Jeetje wat een gedoe vind ik een woning verkopen..
En ja onze rijtjes woning zit ook rond de 5 ton. Ik vind het absurd!
Niet voor niets dat wij van het midden van het land uitwijken naar Drenthe om daar naar een opknap boerderij te gaan. Veel meer grond voor je geld.

Haha, ja dat is ook weer zo!!
Ik ben echt een muts, wil niet te ver weg van waar ik vandaag kom :') .

PeerAppel

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:30

Wij hebben het ook niet meer voor 3 ton gered in een grote plaats met veel voorzieningen in Oost Groningen. Wel een hoekwoning (111 m2) in sublieme staat. De hoekwoning er naast, in minder sublieme staat, stond op Funda voor 3 ton en is denk ik ook wel voor ietsje meer weg gegaan. De rijtjes gaan ook richting de 3 ton. Nu is dat ook wel in een geliefde wijk en zijn dat grotere rijtjeswoningen (111 m2 dus). Maar ook in Oost Groningen weet ik niet meer hoe je als alleenstaande een eengezinswoning koopt. Een alleenstaande vriend van mij is maar gewoon voor een 2-kamer appartement gegaan. Dat is gelukt voor minder dan 2 ton.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:07

Ons bod is helaas afgewezen. Er lag nog een bod en dat hebben ze geaccepteerd. Ben heel benieuwd waarvoor het nu weggegaan is := over een maand of 2 maar eens opzoeken. dus, de zoektocht continues!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:14

PeerAppel schreef:
Wij hebben het ook niet meer voor 3 ton gered in een grote plaats met veel voorzieningen in Oost Groningen. Wel een hoekwoning (111 m2) in sublieme staat. De hoekwoning er naast, in minder sublieme staat, stond op Funda voor 3 ton en is denk ik ook wel voor ietsje meer weg gegaan. De rijtjes gaan ook richting de 3 ton. Nu is dat ook wel in een geliefde wijk en zijn dat grotere rijtjeswoningen (111 m2 dus). Maar ook in Oost Groningen weet ik niet meer hoe je als alleenstaande een eengezinswoning koopt. Een alleenstaande vriend van mij is maar gewoon voor een 2-kamer appartement gegaan. Dat is gelukt voor minder dan 2 ton.

Wow! Hier gaan twee kamer appartementen ook voor gerust voor 3 ton weg...

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:49

Doubtless schreef:
Ons bod is helaas afgewezen. Er lag nog een bod en dat hebben ze geaccepteerd. Ben heel benieuwd waarvoor het nu weggegaan is := over een maand of 2 maar eens opzoeken. dus, de zoektocht continues!

Oh jammer Laura. Succes met de zoektocht!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Wat jammer Laura!