Josien_ schreef:Sorry egpost, maar wat is een bod uitbrengen toch dood eng![]()
Ja dat is het zeker! En dan die periode erna duimen draaien, hopelijk wordt het geaccepteerd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gillian schreef:Een bod uitbrengen is super eng en spannend!
Maar als ie geaccepteerd wordt, wordt het nóg enger haha
absque_dubio schreef:gillian schreef:Een bod uitbrengen is super eng en spannend!
Maar als ie geaccepteerd wordt, wordt het nóg enger haha
Nou ik wou net zeggen. Eerst dacht ik dat dat bod uitbrengen mega eng was. Maar bod geaccepteerd maakt het nog veeeel enger.![]()
Wij hebben maandag de fotograaf van de makelaar voor onze woning. Jeetje wat een gedoe vind ik een woning verkopen..
En ja onze rijtjes woning zit ook rond de 5 ton. Ik vind het absurd!
Niet voor niets dat wij van het midden van het land uitwijken naar Drenthe om daar naar een opknap boerderij te gaan. Veel meer grond voor je geld.
.
over een maand of 2 maar eens opzoeken. dus, de zoektocht continues! PeerAppel schreef:Wij hebben het ook niet meer voor 3 ton gered in een grote plaats met veel voorzieningen in Oost Groningen. Wel een hoekwoning (111 m2) in sublieme staat. De hoekwoning er naast, in minder sublieme staat, stond op Funda voor 3 ton en is denk ik ook wel voor ietsje meer weg gegaan. De rijtjes gaan ook richting de 3 ton. Nu is dat ook wel in een geliefde wijk en zijn dat grotere rijtjeswoningen (111 m2 dus). Maar ook in Oost Groningen weet ik niet meer hoe je als alleenstaande een eengezinswoning koopt. Een alleenstaande vriend van mij is maar gewoon voor een 2-kamer appartement gegaan. Dat is gelukt voor minder dan 2 ton.