Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Slmt9 schreef:Wij hebben net bij leenbakker nieuwe plisse’s gekocht. En de dag erna nog een keer dezelfde want toen waren ze 60,- goedkopere. Niet gezellig, maar wel gekocht om te besparen op gas en airco. Vanwege de isolerende werking in de wintwr en zonwerende werking in de zomer. Dus function over fashion in dit geval
VanHuisUit schreef:Appie denkt inderdaad erg goed mee met besparen. Hier ook vaak gebruik van dag ervoor en die zakjes groenten etc.
Wie had het over garageboxen? Daar heb ik ook wel eens aan gedacht... maar ben erg bang voor plantjes (weet kwekerijen) of andere ongein...
Deze bedoelde ik, nu ook weer enorme aanbieding.
https://www.koopjedeal.nl/verduisterend ... 00-cm.html
Ik had die van 3 meter want oud huis met 2.95 hoogte van plafond. Was met IKEA / GAMMA ed gordijnen wel beetje armzalig, wapperde het zo boven de vensterbanken deze lagen goed op de grond, dat scheelt ook tegen de tocht.
8nnemiek schreef:Proficiat met de zwangerschap, Sting! Misschien een idee om de gordijn met een paar tochtrollen op de grond tegen het raam aan te duwen zodat de warmte van de radiator toch gewoon voor de gordijn langs stroomt?
Bij de Appie ga ik de laatste tijd regelmatig brood van de dag ervoor halen. Die hebben nu altijd zo'n rek met broden van gisteren voor 25, 50 of 75 cent.
Citaat:Vroeg me vanmorgen af of Purny al in NY zit? Op Black Friday zou ze er zitten.