Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Oeps.. deze viel in mijn mandje..
[ [url=m/bnpnNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Let niet op de te kleine pot en het lelijke plankje. Hij moet in m'n greenhouse cabinet komen.. die ik nog moet gaan kopen/bouwen komend weekend
Dan wil ik proberen hem van het plankje los te krijgen en anders die wat proberen wegwerken met mos..
CairnTerrier schreef:OK, ik heb echt jullie hulp nodigSinds vorige week hebben wij een Pachira, maar deze is door enige onhandigheid zojuist gevallen en daardoor het mooie bladerendek geknakt en gesneuveld
Het stelt nu weinig meer voor. Weet iemand of aan de hoofdtakken (zie foto's) ooit weer nieuwe uitlopers komen?
[ [url=m/6lMPIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hwQpX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de bovenste foto lijken wat ini mini groene uitschieters te komen en bij de onderste foto is de schade echt heftig
_Karlijn schreef:CairnTerrier schreef:OK, ik heb echt jullie hulp nodigSinds vorige week hebben wij een Pachira, maar deze is door enige onhandigheid zojuist gevallen en daardoor het mooie bladerendek geknakt en gesneuveld
Het stelt nu weinig meer voor. Weet iemand of aan de hoofdtakken (zie foto's) ooit weer nieuwe uitlopers komen?
[ [url=m/6lMPIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hwQpX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de bovenste foto lijken wat ini mini groene uitschieters te komen en bij de onderste foto is de schade echt heftig
Zo te zien wel, maar het kan wel zijn dat ie een aparte groeiwijze krijgt denk ik..
CairnTerrier schreef:_Karlijn schreef:
Zo te zien wel, maar het kan wel zijn dat ie een aparte groeiwijze krijgt denk ik..
Waarom denk je dat?(Ik heb echt geen verstand van planten)