Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan maar traplift of trap die te doen is maar ook die zijn er niet in mijn budget.
dat heeft hij echt niet en daarna zou ik dan meteen op bijstandsnivo terugklappen met de bijbehorende strenge controle. Parken waar je mag zijn zijn er wel in de omgeving (voldoende touristisch) al worden die steeds strenger gecontroleerd permanent wonen is absoluut verboden al staan de parken het wel oogluikend toe. Maar die hebben overheden in hun nek zitten inmiddels. Dat zou een laatste redmiddel zijn maar die optie houd ik zeker open
. Hypotheek krijg je er niet voor. Moet daar wel een beste bak geld voor meebrengen. Vanaf 40000 zijn die te koop. Wat hier omgeving is is hout of stacaravan. Parkkosten zouden rond de 3000 per jaar uitkomen ongeveer.

dus nu even een machine lenen. 

Mjetterd schreef:Ik kom even binnenvallen. Hoop dat jullie dat niet vervelend vinden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met huis kopen en huis verkopen?
Hoe hebben jullie dit aangepakt? Eerst eigen huis te koop gezet of eerst gewacht tot er een geschikt huis te koop zou komen en die gekocht onder voorbehoud verkoop eigen woning?
We willen graag verhuizen, maar er komt een hele boel meer bij kijken dan een eerste huis kopen.
de woensdag erop nog een keer gekeken, onderhandeld over de prijs en de koop was gesloten!