Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maessie schreef:"Vaste meelezer komt ook even binnenvallen.. "
Hier al een hele poos niks te melden over de verkoop van ons huis, maar nu toch goed nieuws, er komt morgen voor het eerst sinds tijden een kijker voor ons huis! We hadden het er net over gehad wat we eens konden gaan doen om de verkoop van ons huis te bevorderen, en volgende week met de makelaar om tafel, maar nu wachten we dit eerst maar even af. Zul je net zien, mn vriend begint 1 maart net bij zn nieuwe baas.. (na 18 jaar bij de oude te zijn geweest) pff moeilijk om niet al teveel hoop te hebben! Zou zo fijn zijn als het nu na 3 jaar eindelijk eens verkocht zou worden!
Neonlight schreef:Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en hij zei dat de cijfers wat tegen vallen waardoor de bank het risico niet wilt lopen... wat ik raar vind want hun waarschijnlijk willen geven is nog steeds 7 duizend onder de geschatte waarde van de woning... dan snap ik het risico niet echt.Ik denk niet dat banken daarin mee gaan, die hebben nu eenmaal de eisen en wijken daar niet van af, hoeveel er ook gepraat wordt voor jullie.
Wel vind ik het zeer kwalijk dat hij dat niet bij de voorberekening had kunnen zien aankomen, dat had hij al moeten zien. 10000 is niet weinig. Hij is daar zelf de fout ingegaan. En zou met de afrekening van die persoon daar zeker een vergoeding voor eisen, tenzij hij het toch nog voor elkaar krijgt.