Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine_R schreef:Vraag: Heeft iemand ervaring met banken bekleed met ribstof?
Bij de winkel zeiden ze dat vlekken er wel sneller op te zien zijn en ze stof misschien minder lang mooi blijft, maar ook zij hadden er nog niet veel ervaring mee...
Iemand?
Martine_R schreef:Vraag: Heeft iemand ervaring met banken bekleed met ribstof?
Bij de winkel zeiden ze dat vlekken er wel sneller op te zien zijn en ze stof misschien minder lang mooi blijft, maar ook zij hadden er nog niet veel ervaring mee...
Iemand?
_classic schreef:Blijkbaar zoek ik het onmogelijke![]()
Ik zoek een gewone simpele zwarte hoekbank voor niet een al te dure prijs (beneden de 1000 euro)
Blijkbaar is antraciet tegenwoordig helemaal in, want alle banken die mij aanspreken qua bank zijn antraciet en ik wil gewoon zwart![]()
Iemand een idee waar ik een zwarte hoekbank vind?
mysa schreef:@Sonja, ik heb even een paar bladzijden terug gebladerd, maar kan het niet vinden, wat zoek je precies?
Sonja_vR schreef:Doe ik al Mamamiesje, althans. Op de bekende tweedehands sites.
Ik zou best graag een set origineel jaren 50/60 vinden... maar lastig ivm de maten maar nog lastiger in combi met alles van hout willen hebbe en geen gekleurde delen.
Moderne versies zijn veel met witte of gekleurde delen en davinniklelluk
Maar ik ga zeker doorzoeken
En verder tekenen aan de ontwerpen om het evt zelf te kunnen(laten) maken
_classic schreef:Blijkbaar zoek ik het onmogelijke![]()
Ik zoek een gewone simpele zwarte hoekbank voor niet een al te dure prijs (beneden de 1000 euro)
Blijkbaar is antraciet tegenwoordig helemaal in, want alle banken die mij aanspreken qua bank zijn antraciet en ik wil gewoon zwart![]()
Iemand een idee waar ik een zwarte hoekbank vind?
dems75 schreef:Leuk zo'n vintage jaren 50 stijl Sonja-vR!
Ok...even voor het plaatje....we twijfelen dus tussen twee leistenen vloeren, beiden te zien in mijn album (link hieronder)
De keuken wordt een eikenlook keuken met een composiet betonnen aanrechtblad (tekening van de keuken in mijnalbum zoals hij wordt geplaatst en kleur kastjes ook in mijn album)
Verder hebben we ons oog laten vallen op een zeer gave aparte tafel. Is gemaakt van zeer oude houten bielzen en het blad is ingelegd met sheetsteel in koperkleur, met klinknagels vastgezet. (ook in mijnalbum) Het is een vierkante tafel....
voor alle plaatjes:
http://myalbum.com/album/vKUYxZb1jE3Y