Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kunnen jullie snel aan de gang! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kunnen jullie snel aan de gang!
Bod van de gemeente is nu 247.000 met 500 m2 grond extra erbij. Wij vinden het lang niet slecht: €22.000 gezakt en 500 m2 grond erbij. Onze makelaar wil toch nog doorgaan met onderhandelen (en van ons mag het).
We mogen onszelf nu officieel eigenaar van de woning noemen
) die verwachten we vrijdag pas, dus ondanks dat hij vrij heeft kan hij ook nog niks doen in ons nieuwe huisje...
Hoe komt het dat de auto zo lang in de garage staat?
Wolken schreef:Gefeliciteerd Stybba! Heel geluk en plezier in jullie nieuwe stulpje! Wanneer komen de foto's?Hoe komt het dat de auto zo lang in de garage staat?
Flinke verlaging Berthe. Hoeveel moeten ze nog zakken voordat jullie akkoord gaan?
Mijn levensverzekering is goedgekeurd en deze week moeten we de definitieve akkoord krijgen van de hypotheekverstrekker. Ik ben nu alles al aan het opruimen in inpakken. Aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan de komende weken en aan de andere kant ben ik er eigenlijk nog helemaal niet aan toe!
Leuk om te horen dat mensen profijt hebben van de tips en ervaringen uit dit topic
berthe schreef:O Stybba, dat lijkt me wel heel lastig als je zoveel zin hebt om aan de slag te gaan. Moet er (heel) veel gebeuren voor jullie er in gaan?

bij ons was het een complete gatenkaas.
Toen zei de buuf later dat zij dat dus ook heeft, dat het gewoon slecht stucwerk blijkt te zijn.

dat is 1 ding wat zeker is
) Vriendlief is na deze week nog 2 weken vrij en ik vanaf volgende week 3 weken. Dus we kunnen wel aan de gang. Kijk alleen tegen dat heen en weer rijden op (ruim 85 km per dag en iemand moet thuis zijn voor de katten)
) Heb ook het idee dat ik niet te weinig tijd reken; met alles wat er voor de keuken gepland staat en dat we midden in de bouwvak zitten heb ik bewust de keuken in september pas laten plannen voor montage. Dan kan alles rustig aangepast, gestuckt en geverfd worden. Een deel van de aanbevolen helpers verwachti ik ook echt, die zijn al bezich met voorbereidingen 

Nicolletje! Het is echt net alsof je het over mijn huis hebt
. Hier hetzelfde, alleen mijn bedrading was nóg ouder hahaha.
) kwam er een gat in en kwam de stank tevoorschijn. Alles weggehaald en wat blijkt: zeik- en zeiknat
. Over 2 weken komt de stukadoor voor de slaapkamer en badkamer dus het moet als een gek gedroogd worden. Gister dus maar een bouwdroger gehuurd (met een borg van 500 euro...
) en die staat nu te zuigen.
. Ben echt helemaal op, werken/paard/klussen/slapen. Ook emotioneel, elke keer repareer je iets of los je iets op en als je dan bijna klaar bent, staat het volgende probleem alweer te wachten. Bah.
.