Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Suze gefeliciteerd.
Mooie hond.
Dat Spaanse tintje vind ik wel leuk.
Echter een compleet spaanse sfeer en inrichting vind ik dan weer niks.
Frummels schreef:Ah nog iemand met de sloffen op de verwarmingHebben wij hier thuis ook altijd!
Aanrecht onder de meter moet ik echt niet aan denken, krijg er spontaan pijn in mn rug vanOnze nieuwe keuken (of in het huidige huis of in het nieuwe huis) wil ik ook wel echt op min. 1.05 m. hebben. Ik ben zelf 1.80 m. en mijn vriend 1.87m. en ik heb chronische rugklachten, dus dan ontkomen we daar ook niet echt aan.
Monique: ziet er gezellig uit daar! Mag ik vragen hoeveel graden het daar nu is?![]()
Wij zitten hier enorm in dubio of we dit huis volledig willen opknappen, of toch willen verhuizen. Het liefst willen we naar een groter huis, maar we wonen hier zo lekker goedkoop.. Zelfs met een flinke verbouwing wegen die maandlasten niet op tegen een nieuw huis. Ik weet ook zeker dat we het geld er makkelijk weer uithalen bij verkoop.. Aan de andere kant beginnen we nu ook wel na te denken over kinderen, en dat kan hier echt niet.. (als in: ik zou niet weten waar het kindje moet slapen)
Moeilijk dus allemaal. Voorlopig eerst maar even concentreren op onze bruiloft aankomende september en dan zien we wel verder.