Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
A_nouk schreef:Vast wel, maar deze heeft hele kleine puntjes. Dus dan zul je toch weer een goede ondervloer er onder moeten leggen, anders gaat dat doordrukken in je laminaat. En je vloer komt dan ook weer zoveel cm omhoog. Maar goed, het is niet onze vloer dus waar maak mij druk om .Gietvloer vind ik gruwelijk mooi maar voelt wel heel erg koud aan. Kun je toch ook gewoon laminaat overheen leggen toch?

we dwalen af 
A_nouk schreef:Hahah nee idd niet jullie vloerwe dwalen af
We hebben de keuken bij Ikea besteld. We hadden in dat appartement een hele dure keuken staan maar ik zie eerlijk gezegd ( op de apparatuur na) het verschil in kwaliteit bij Ikea en de duurdere keukenboeren niet
Maar dan heb ik het over een keuken van 30.000+ zoals er in ons huis zit.
Meer over de keukens bij de mandemakers groep en vergelijkbaar voor 10k en iets meer... Kastdeurtjes enzo zijn haast allemaal hetzelfde van kwaliteit ! 

Dat zie ik niet gebeuren... Ik heb net een aanvraag ingediend die aan álle kanten ruim past (mensen lenen 16% van de waarde van de woning
) maar zelfs daar gaat nog meer dan 2 dagen overheen.
Citaat:Ik kom net tot de conclusie dat wij de hypotheek altijd achteraf per maand hebben betaald, ik heb gewoon altijd gedacht dat je je hypotheek per maand voor af betaald
.
Op 2 juni de aanvaarding, eerste betaling was in augustus (wel voor bijna 2 maanden dan, maar omdat juni al begonnen was toen de aanvaarding plaats vond ging de betaling naar augustus).
Hoeveel je moet betalen hangt af van het moment van passeren
Passeer je op de 10e, dan betaal je nog die tien dagen en niet een volledige maand. Zelfde als je bij het kopen van een woning op de 10e passeert, dan betaal je inderdaad niet de maand erop maar de maand daarna+ de dagen van de eerste maand.
maja ik ga er maar even van uit dat we de nieuwe hypotheek dan idd zoals berdien zegt pas hoeven te betalen n April