Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Iemand een idee wat je voor een tussenwoning gemiddeld moet overbieden om kans te maken? Is in een geliefd dorp waar niet veel huizen voor onder de 500k te koop komen.

moonsparkle schreef:Mwha de biedingen die ik kreeg van aankoopmakelaren waren allemaal lager en/of minder aantrekkelijk dan mensen die zonder aankoopmakelaar hebben geboden. Bied vooral wat je het zelf waard vindt en kijk naar wat de maandlasten zullen zijn en of dat voor je te dragen is.
mavantos schreef:moonsparkle schreef:Mwha de biedingen die ik kreeg van aankoopmakelaren waren allemaal lager en/of minder aantrekkelijk dan mensen die zonder aankoopmakelaar hebben geboden. Bied vooral wat je het zelf waard vindt en kijk naar wat de maandlasten zullen zijn en of dat voor je te dragen is.
Dat hoeft niet aan de aankoopmakelaar te liggen natuurlijk. Misschien heeft die wel geadviseerd meer te bieden, maar was het budget er niet of wilde ze niet hoger.
fohadie schreef:Ik vind het heerlijk in een flat. Zo veel makkelijker schoon te houden, en hoeveel ruimte heb je nodig? Alleen als je kinderen hebt of wilt of grote dieren dan is het lastig.
Zertab schreef:fohadie schreef:Ik vind het heerlijk in een flat. Zo veel makkelijker schoon te houden, en hoeveel ruimte heb je nodig? Alleen als je kinderen hebt of wilt of grote dieren dan is het lastig.
Ik woon op het platteland met ontzettend veel ruimte. En nooit overlast van buren of iets. Dus ik ben in dat opzicht echt wel verwend en dat is niet makkelijk