Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
perdjes schreef:Hele mooie tekeningen San! En ook super tof verwerkt.
Dubbeldun ook lekker creatief geweest. Is leuk geworden!
Vloer over de tegels leggen heb ik aan zitten denken. Maar lees er toch wisselende verhalen over. Daarom dat we het voor nu nog even zo laten.
Heb in ieder geval de kleur verf besteld van de foto van Karin!
Kirstenn schreef:Zichtbare houtnerf in kunststof vind ik juist zo nep maken. Ik heb nog nooit een houten kozijn gezien met zichtbare houtnerf
Fading schreef:[ [url=m/xJOA4Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook tussendoor nog even een foto van ons balkonnetje!
Majabeestje schreef:Ik ben zo blij met de nieuwe gietvloerJe ziet het niet op de foto maar er zit een lichte 'veeg' in, wat hem iets minder strak maakt. Mooi effect.
[ [url=m/SXiIww.jpg]Afbeelding[/url] ]
dems75 schreef:Vraagje tussendoor, zijn er hier ook mensen die bewust gaan voor de SEEH? Dat is de duurzaamheidssubsidie voor minstens twee duurzame isolatiemaatregelen. Daar ons uit uit 1900 stamt en slechts enkelsteens, willen wij gaan voor triple glas icm kunststof houtlook kozijnen en gevelisolatie. (Zonnepanelen hebben we al)
Storm schreef:Wauw Bellasharon, dat ziet er geweldig uit, mooie strakke keuken en wat heb je een heerlijke tuin zo, wat een ruimte en uitzicht!
DubbelDun schreef:@Bellasharon: dat hout met die donkere kleur staan goed erbij elkaar.
De cementblokken staan er strak bij... heb je die gelijmd of 'koud' op elkaar gezet ?
MamaMiesje schreef:@Storm:
wat een heerlijke, warme en gezellige inrichting !
Storm schreef:MamaMiesje schreef:@Storm:
wat een heerlijke, warme en gezellige inrichting !
Dank je wel
Ik ben gescheiden en ik kon hier blijven wonen met mijn 2 kleine kinderen. Heb vorig jaar mijn ex uitgekocht. Heb eerst heel zuinig moeten leven omdat mijn ex een enorme financiële bende achter had gelaten, maar nu kan ik alles eindelijk veranderen om er echt mijn plek van te maken.
MizzMontana schreef:Kirstenn schreef:Zichtbare houtnerf in kunststof vind ik juist zo nep maken. Ik heb nog nooit een houten kozijn gezien met zichtbare houtnerf
Eens.
Wij zijn nu ook aan het kijken naar kunststof, aluminium en keralit om al het houtwerk aan ons huis te gaan vervangen.
3 kleurstalen opgevraagd en de houtnerf ziet er zo nep uit. Lijkt op geen een plank of kozijn die we hier bij het huis hebben.
Eigenlijk lijkt de mat gladde met minimaal structuur er in het meeste op ons hout.
[ [url=m/QSMfo2.jpg]Afbeelding[/url] ]
oji schreef:Maar juist de houtnerf maakt dat het er heel nep uitziet. Maar goed, ieder zijn ding. Ik vind het doodzonde van de huizen die we nog hebben van 1930 of eerder, om daarvan het karakter de nek om te draaien door kunststof kozijnen. Maar anderen zullen voor onderhoudsvrij kiezen. Alleen snap ik nooit zo goed, waarom je niet in een nieuwbouwhuis gaat wonen als je onderhoudsvrij wilt. Want alles wat een oud huis charmant maakt, vraagt nou eenmaal meer onderhoud als dat wat nieuw is.
Storm schreef:Leuk topic!
Ik ben sinds kort alles aan het veranderen in huis en show graag eens zoals het nu is.
Het is nog niet klaar, ik zoek nog een grote zwarte buffetkast en een nieuwe bank. Ook wil ik de planken boven de tv veranderen. Maar ach, alles op zijn tijd, het begin is er.
[ [url=m/92DyEx.jpg]Afbeelding[/url] ]
De onderkant van dit tafeltje was wit, maar ik heb het zwart geverft en een plantentafel naast gezet omdat het anders vrij kaal was.
[ [url=m/CqXHHp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit TV meubel was helemaal whitewash, de bovenkant en kastdeuren heb ik zwart geverft en de rest heb ik gebeitst. Op de deuren heb ik scharnieren gemaakt. In het echt is het een stuk donkerder dan op deze foto.
[ [url=m/DWeC6P.jpg]Afbeelding[/url] ]