Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als ze nu niet allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten komt dat wel goed hoop ik

(en we mogen nog een keer tekst en foto's aanpassen)
Ze waren wel goedkoper, maar deden verder ook veel minder.
En vaak betaal je deze budgetprijs vooruit. 

Koper is uiteindelijk een in nederland werkende buitenlander dus is ook niet erg gemakkelijk
)
maar leuk zo leer je ervan
Twee stille Willies. Die man had er wel verstand van, want als ie wat zei dan had ie t ook wel bij het rechte eind
Dus in dat opzicht vat ik het positief op dat hij weinig zei.
De tuin vonden ze mooi groot, de woonkamer ook, keuken ook qua groter en indeling. Nette woning hoefde niet veel aan te gebeuren, behalve de muren enzo… maaar ja dat doe je eigenlijk wel in elk huis. We horen het volgende week. Maar goed, ze zijn ook bij de twee andere huizen wezen kijken in de straat. De een 30.000 duurder en wat groter (halve meter, dus die 30.000 is echt absurd teveel) en de ander ietsje kleiner en iets duurder (5.000). Wij zijn dus het goedkoopst. Ik hoop dat dat de doorslag geeft
Voldoende mogelijkheden om het lekker eigen te maken. Dat is met die woning qua prijsklasse bovenons veel minder, die heeft een vaste gietvloer en een iets andere indeling waardoor je veel keuken hebt, maar minder woonkamer
Linkje?
we zullen voor je duimen...
A_nouk schreef:Oeh gietvloer, zoooo mooi haha![]()
Klinkt dus wel positief, ook mensen die een beetje in jullie doelgroep en wijk passen of een beetje een vreemde eend in de bijt?
Het grootste gedeelte werkt (beiden), wij zitten er vaak met een groepje in het weekend of ‘s avonds buiten. Maar 2/3 daarvan gaat verhuizen (incl. ons) en de andere 1/3 wil eigenlijk ook tzt verhuizen.
Eigenlijk zit er van alles in die straat, wat oudere mensen, alleenstaanden, alleenstaanden met een kind, tweeverdieners en zelfs enkele tweeverdieners met twee kids. Qua leeftijd past hij perfect. Hij zou alleen wel zelf aansluiting moeten zoeken met de overige bewoners, maar goed daar ga ik mij dan niet druk over maken (en misschien heeft hij daar ook helemaal geen behoefte aan)
Denk dat mensen ook niet echt over die vloer zullen vallen, het breekpunt zal eerder de keuken zijn. Die hebben ze richting de woonkamer uitgebouwd, waardoor je een giga keuken hebt en een kleinere vierkante woonkamer.