Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De vorige eigenaars hebben er nooit wat aan gedaan, en ik wil er een tiny forest van maken. Nou wil het geluk dat ze bij een van mijn buren een terras gaan leggen, en daarvoor door mijn tuin moeten. Dus voor een zeer vriendelijk prijsje halen ze nu mijn tuin leeg, incl 2 bomen JorineV schreef:Kun je wat meer vertellen over een Tiny Forest, Vjestagirl? Ik weet niet zo goed wat ik me daarbij voor moet stellen qua soorten vegetatie. Wat je had staan past daar dus niet bij?

JorineV schreef:Dank voor je uitleg! Mooi plan, om meer inheemse soorten terug te plaatsen. En die hazelaar is inderdaad prachtig om te zien! Krijg je daar ook noten van? Mijn ouders hebben een gewone, is toch elk jaar leuk om nootjes van eigen boom te hebben
. Die komt er ook nog bij te staan.
waarom zou die prachtige krul hazelaar weg moeten? Morganlefay schreef:Zet er ipv de krulhazelaar een gewone (rode) in dan is het nuttige en aangename verenigd.
Prairy schreef:Of je laat hem gewoon lekker staan en zet er een hazelaar bijwaarom zou die prachtige krul hazelaar weg moeten?
my mind is playing tricks on me!