Neonlight schreef:Wat betreft winst bij zorgverzekeraars, https://www.ad.nl/gezond/dit-gebeurt-er ... ~ab73d55e/.
Hmm, interessant om te lezen. Wist ik niet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Wat betreft winst bij zorgverzekeraars, https://www.ad.nl/gezond/dit-gebeurt-er ... ~ab73d55e/.
Fitzroy schreef:Wat houdt dat in, wisselgeld sparen? Neem niet aan dat het echte munten zijn![]()
Ik vind de betaalrekening helemaal leeg een eng idee, haha. Maar ik ontkom er niet aan deze maand. Iets teveel uitgegeven aan vakanties
Prairy schreef:Welk merk hebben jullie en wat kost hij?
In combinatie met onze aanstaande thuis batterijen vind ik dit ook wel interessant klinken. Kunnen we zakelijk aanschaffen. Batterijen hebben we ook omgezet naar zakelijk kopen. Scheelt toch een bak met geld aan aftrekken en uiteindelijk verbruikt de auto het meest...
8nnemiek schreef:Een elektrische deken in bed is echt een van de beste aankopen geweest hier. Ik ging vroeger ook vaak voor het slapen even douchen om het warm te krijgen, maar met die deken stap je direct in een lekker voorverwarmd bed![]()
Als je een iPad in Amerika kan kopen dan zou ik dat zeker doen. Wel even opletten met de belasting, dat werkt daar anders dan hier. En ik heb wel eens gehoord dat je de doos niet mee moet nemen in het vliegtuig omdat je dan alsnog importkosten moet betalen. Garanties zijn daar minder, een jaar volgens mij, en hier altijd twee jaar volgens de Europese wet. Maar daar zou ik me met Apple producten dan weer niet zo druk over maken.
Fitzroy schreef:Ik zit hier nu zelfs met een Amerikaanse iPad voor mijn neus.Paar jaar geleden gekocht in Florida. Alleen de oplader die je erbij krijgt is natuurlijk niet geschikt voor onze stopcontacten maar verder werkt het prima. Je mag tegenwoordig ook tot een veel hoger bedrag invoeren. Desalniettemin haal ik idd alles uit de verpakking en knip van de kleding alle kaartjes af, want als je alleen een iPad koopt zit je al aan het bedrag en ik koop ook nog altijd bergen merkkleding.