ingedebruijn schreef:Relaxed schreef:Mooi inge! Volgens mij woont mijn collega daar ook
Heb ik dat huis gekocht
Nee die wijk bedoel ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loei schreef:Gefeliciteerd Inge, ik ga het huis even bekijken
Als het goed is, horen we vandaag weer over ons bod die we afgelopen woensdag al gedaan hebben. Zo jammer dat ze er elke keer een week overheen laten gaan...
We gaan zaterdag op vakantie 2 weken, dus we laten het dan ook rusten en gaan er niet achteraan. Als ze het huis niet kwijt willen is dat ook oke en zoeken we verder. Maar bieden met een bod dat maar 24u geldig is wat hier al geopperd is werkt niet in mijn woonplaats, dan wachten ze gerust totdat een ander bied.
We wachten maar weer af, wat we al 2 weken doen.
Nowiexx schreef:Na een lange tijd meelezen kom ik mij ook eens melden.
In mijn regio (Hasselt OV) is het ook vreselijk. 3 bezichtigingen gedaan. Eerste was het huis helemaal verzakt aan de achterkant dus daar geen bod op gedaan. Tweede was heel mooi en instap klaar, vraagprijs €275.000 en die is weggegaan voor €325.000 (wij hadden 306 geboden). Afgelopen vrijdag weer een huis bekeken, staat er voor €235.000 op maar ik ben er bang voor dat wij met een bod van €250/260.000 niet eens in de buurt komen..
We hebben zelfs al brieven door mensen hun brievenbus gedaan of ze ‘t huis misschien wouden verkopen. Helaas nul reacties.
Overigens ook ingeschreven voor nieuwbouw, gister sloot het om 17.30. Iemand enig idee wanneer je daar wat van zou horen? Kan het ook nergens vinden..
Fitzroy schreef:Volgens mij gebeurt dat regelmatig dat reserves alsnog kunnen kopen.
Kennen jullie deze site al?
https://nvmonlinebieden.nvm.nl/Resultaten?getAll=true
Ook leuk om de verschillen te zien in overbieden. En mooi transparant.
Fitzroy schreef:Volgens mij gebeurt dat regelmatig dat reserves alsnog kunnen kopen.
Kennen jullie deze site al?
https://nvmonlinebieden.nvm.nl/Resultaten?getAll=true
Ook leuk om de verschillen te zien in overbieden. En mooi transparant.
Daks schreef:De biedingen rond ons huis gaan nog verder door. Ze hebben onderling een biedingsoorlog gestart.
Lastig dit hoor want wanneer zeggen wij het is genoeg. Maar dan denken we dat en komt er weer een hoger bod met andere voorwaarden
Brainless schreef:Narya schreef:Zoooooo, blij dat ik niet in Groningen zocht zeg, ton overbieden is niets![]()
Op veilingsites is het startbedrag vaak veel lager dan de werkelijke waarde.
pillow schreef:Daks schreef:De biedingen rond ons huis gaan nog verder door. Ze hebben onderling een biedingsoorlog gestart.
Lastig dit hoor want wanneer zeggen wij het is genoeg. Maar dan denken we dat en komt er weer een hoger bod met andere voorwaarden
Maar dit kan en mag toch helemaal niet. Men kan een bod doen en dan ben je de hoogste of niet. Je krijgt toch geen herkansing. Een makelaar mag kopers niet tegen elkaar op laten bieden, dan wordt het een veiling.
ingedebruijn schreef:Wat kalote weer zeg!! Misschien ook een poging wagen met huizen die al een paar weken beschikbaar staan?
Wij hebben zojuist de overeenkomst getekend en de taxatie binnen. Is 7k boven de vraagprijs getaxeerd
Bij deze de woning.
https://www.funda.nl/koop/coevorden/hui ... erwinde-5/
ingedebruijn schreef:Haha ja joh we knijpen echt enorm in onze handjes dat het gelukt is voor deze prijs. In de taxatie zagen we ook dat er vergeleken is met soortgelijke woningen en die zijn gewoon allemaal 30k boven de vp weggegaan.