Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Spannend Suze!
Ha, ik heb hier in Spanje drie badkamers en nog een apart toilet. Poetsen valt wel mee, omdat ze niet allemaal intensief gebruikt worden. Ik vind het ideaal als we gasten hebben, niemand loopt elkaar voor de voeten.
En het buitentoilet is geweldig, scheelt een hoop geloop daar het huis. Hadden we ook in Nederland al, bij stal en het zwembad. Nu in het appartement daar maar een badkamer en toilet, dat is echt wennen.
suze_ schreef:Wij hebben straks beneden ook een extra toilet en douche. Handig ivm het zwembad en voor vieze honden vind ik het ook een uitkomst haha.
Belt de makelaar net dus ik owww spannend. Nee zeg. Hebben ze het bod ingetrokken. Ze wilden toch een groter huis. Wat een teleurstelling. Ik heb echt de balen ervan.
Kosje4 schreef:Heeft er iemand voor ons nog tips hoe het er leuke huiselijker uit zou zien
En zou een kleine hoekbank mooi staan[ [url=m/i62EKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a9PH9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wy6sXG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a8X409.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FWbYIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoniqueT schreef:Balen Suze!
BeFunny, het is inderdaad pure luxe, maar wel erg fijn als je veel visite hebt die een dag of wat blijven logeren. En aan een B&B moet ik echt niet denken!
En ons huis is hier minder waard dan ons driekamerappartement in Nederland. Totaal ander prijsniveau.
Kosje4 schreef:Heeft er iemand voor ons nog tips hoe het er leuke huiselijker uit zou zien
En zou een kleine hoekbank mooi staan[ [url=m/i62EKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wy6sXG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a8X409.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FWbYIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kosje4 schreef:Dankjukie wel
Zou taupe kleur mooi zijn?
Die stoel ga ik er inderdaad uit doen vrijdag ga ik een vloerkleed halen
De muur gaab we volgende maand verve en dan gelijk de lijsjes fotos anders doen super tips
De eettafel staat nu wel ingeklapt je kan m uitschuiven dan is die groter
MarjanB schreef:Ik vind dit ook niet mooi... had ie beter achter langs de rand een smalle kunnen doen. Dit ziet er uit als dit was de makkelijkste optie. Daar laat je geen tegelzetten voor komen
Rintah schreef:Deel waar jij staat is de douche? Of juist het stuk achter het muurtje?Bij ons zit er een vergelijkbare rand in de douche, inderdaad vanwege de afwatering/voorkomen dat water de hele badkamer inloopt(en daarnaast loopt douchevlak ook nog wat schuin af.