Sammie schreef:Nou

wat wij nou weer hadden gisteravond. Ben ik met mn avondeten bezig, zit mij nog te bedenken om het e.e.a. in huis op te ruimen, twee lampen gesprongen in de keuken die moeten nog gemaakt worden.. gaat de deurbel om 20.00 uur ’s avonds. VL doet open, twee mannen stellen zich voor en zeggen “wij komen voor de bezichtiging”. Dus VL zegt “Euh ja je bent welkom, hoor.. maar wij weten nergens van. “ “Oh, erm ja.. ja we zouden nog wel teruggebeld worden.” Even later in het gesprek: “Het kan ook zijn dat we bij nummer 67 moesten zijn.”
Wrs stonden ze dus bij het verkeerde huis

Nu hadden ze dus ook wel bij onze makelaar aangegeven ons huis te willen zien, maar daar was nog geen afspraak voor gemaakt

Heb ze inmiddels gebeld en nu komen ze maandag. Drie weken te koop, hoop dat het wat wordt

Met zo’n begin kan het toch háást niet meer fout gaan
(67 staat idd ook te koop, maar is ruim 30.000 euro duurder qua vraagprijs. En dat voor 1m2 meer woonruimte en 3m2 meer tuin..)
haha nou dat beloofd inderdaad iets 
Kirstenn schreef:Haha das ook een stunt ja! Staan ook bij dezelfde makelaar te koop?
Wij zijn net bij huis nr. 3 wezen kijken. Die mensen hadden allemaal kaarsjes aangestoken en t rook lekker, ze waren er zelf ook en kwamen heel vriendelijk over, voel me dan al bijna schuldig om t niet te nemen

BIJNA schuldig, maar net niet helemaal... als het niet iets voor je is dan is het niet iets voor je 
betadine schreef:Hier ook al een tijdje op zoek. Ik zoek in Wallonië niet te ver van Brussel. Objectief is paarden aan huis, maar dat wordt een hele opgave om iets te vinden die in ons budget past. Er is ook maar zeer weinig aanbod in helaas. Doch wil ik niet opgeven en hoop ik eindelijk dit jaar mijn droomplekje te vinden. Heb momenteel een grond op het oog die al een tijdje te koop staat,maar er zit een bouwverplichting op van een bepaalde firma. Ik probeer nu te achterhalen wie er eigenaar van is, want de kans bestaat dat die bouwfirma niet de eigenaar is van die grond. Dus fingers crossed.
Het is een mooi doel inderdaad... wij hadden dat doel vorig jaar ook... maar we zijn gaan uitrekenen en op een stal staan is vele malen goedkoper en we wilden ook zorgeloos op vakantie kunnen dus hebben het toen toch maar niet gedaan 
Ik hoop dat je iets gaafs tegenkomt 
Hier zijn alle stukken bij de hypotheekadviseur... alles in 5 MB... de accountant van mn vriend heeft samenvattingen geschreven van de rapporten en nu hopen we dat dit voldoende is... nu kan er eindelijk een hypotheek aanvraag de deur uit... en 31 maart komt steeds dichter in de buurt