Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 18:53

Nu pas? Ik kon niet wachten op sinterklaas. 1 december lukt me net. . :+ . Hij lijkt niet zo groot, klopt dat? Erg schattig.

Die van mij:

Afbeelding

Heb dit jaar mijn 4 klassieke strengen licht vervangen door 1 streng led. Licht is iets minder warm, maar dat kan ook door de achtergrond komen. Het zal in elk geval schelen in stroom verbruik.

Heb ook gelijk een lichtslang in de veranda geprutst. Timer erop van 5 tot 11. Is het weer wat minder donker thuiskomen. (Eerlijk gezegd kan ik net zo goed het licht in huis uitlaten :+ )

Pikkepor

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:01

Wat een knus boompjebop de vorige pagina!!

Haha, Karin1985 jij verlicht meteen de hele straat maar? :+

Ik had m hier ook de week voor sinterklaas al staan. Ik had nieuwe ballen gekocht en ik kon niet meer wachten!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 23:53

Ik had nog geen zin aan een boom vóór sinterklaas hoor :P
Ik heb eigenlijk al jaren een nepperd van 1.80m maar ik had dit jaar géén zin om die in elkaar (en uit elkaar..) te bouwen... :')
Dus nou heb ik een kleintje, een echte.
Ik hoop dat 'ie morgen nog staat... :=

https://www.facebook.com/michelle.groni ... nref=story

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:36

:')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 11:45

Hij staat nog! :+
(Oke, ik beken: ik had hem wel vastgebonden met twee touwtjes vóór ik naar bed ging :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:44

:') ik weet van niks

Ik zit met de waskamer , erg rommelig en klein. Inbouwkast en logeerbed , de was. Het moet er passen , alleen wil niet helemaal naar mijn zijn :+

Rommelkamer is het ook gewoon nu :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ugh

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:25

Nou, punt 1: ruim 'es op en hang die gordijnen fatsoenlijk op :P
Punt 2: kan de wasmachine niet op een andere plek? Waar het wasrek nu staat? Vast niet, ivm afvoer he?
Bed kan ook niet op plek wasrek?
Zit er wat in die kast, behalve die plankjes? Hoe kun je daar bij/hoe gaat hij open? Anders bed overdwars voor die inbouwkast??

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:30

Moet dat bed daar per sé staan? Maw, heb je vaak logé's? Zo niet, zou ik dat bed eruit knikkeren en investeren in een luchtbed. Neemt een stuk minder plek in.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:31

Ook een top idee idd :j

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:36

of zo`n 1 persoon ligbank/stoel van de ikea (als je geen fan bent van luchtbedden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:15

Punt 1 was ik mee bezig :P , heb zo af en toe projectjes XD de gordijnen had ik even opgeknoopt zodat ik erbij kon . Nu was dit een doorn in mijn oog , punt 2 linker kant gebruik ik niet van de kast daar ligt zooi in. Dus niet nodig! , de laatjes zitten oude handdoeken in dus gebruik ik in principe ook niet.

-slikt- b b bed eruit , kan idd de matrassen naar de stort en de rest op de weggeefhoek en dan liggen ze maar lekker op een matrasje met lucht die ze er zelf in mogen blazen! .

Heb natuurlijk een na foto van de opgeruimde zooi , de wasmanden gescheiden neergezet (deksel eraf gesloopt XD)

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=566F5CDC

Kan prima opruimen , en idd de wasmachine aansluiting zit in die hoek . Hij kan ook naar de badkamer maar die is al erg krap zonder wasmachine :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:24

Kijk, dat ziet er al beter uit :D
Als je de zooi van de linkerkast nou wegmietert -ruimt zo lekker op, en de dingen die je wél gebruikt links doet en dan het bed tegen de muur??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:26

Links zijn schuine schoenenplanken style , nu heb ik niet veel kleren dat scheelt XD . Zal even uitmeten hoe het zit met de deur als ik hem daar neerzet , als ik slapen ga blieft ik niet teveel licht van alles en zet hem dan vaak op een kier . Maar ja denk dat hij aan de andere kant beter staat..

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 17:14

Ik kom even binnenvallen. Lees hier al een tijdje mee en zie erg mooie dingen voorbij komen.
Wij zijn opzich tevreden met hoe ons huis nu is(op war dingen die nog aan de muur moeten komen na).
Maar wij hebben waterschade im de keuken dus zijn opzoek naar een andere vloer.
nu willen wij voor keramische tegels gaan alleen geen idee welke kleur.
Iemand tips?

Afbeelding
Afbeelding

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 17:16

Bij de Hornbach hebben ze mooie die bij de kleur van je tafel passen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:27

Wil je een tegel die in de kleur en lijn ligt van het hout wat je nu hebt? Of zeg je het mag best iets totaal anders zijn??

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:44

Mag best wat anders zijn als wst we nu hebben. Maar ik vind het erg lastig.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:46

Zag nog een vraag langs komen over hondenmanden. Wij hebben zr van steigerhout. Bevalt erg goed.
Afbeelding
Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 19:38

Ik zou het in de kleur van de bank/hondenmanden gaan zoeken. Beetje tauepe kleurig, of donkerbruin. Op taupe zie je de hondenharen en stofjes misschien iets minder dan op de donkere vloer die je nu hebt?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:32

Misschien vind je dit iets?
Afbeelding

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:52

Oeh zo'n vloer wil ik in de keuken! Maar voor nu is ons huis te klein, dan wordt het wel heel druk met vloerwisselingen. Ooit in een boerderijtje :Y)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:01

Ohhh ja zo'n vloer in de keuken <3 Wij hebben iets soortgelijks maar bij ons is het volgens mij linoleum:

Afbeelding

Wij hebben morgen de overdracht van ons appartement, dus we mogen bijna gaan inrichten... :D

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:09

Ik kom even binnenvallen :wave: Volgende week gaan we als het goed is na maandenlang klussen over naar ons nieuwe huis (nieuwbouw) dus nog volop bezig met klussen en inrichten.

Super gaaf die hondenmanden!! Leuk idee voor mijn katten bij gebrek aan hond :D

Horsii wij hebben keramische tegels over de hele begane grond liggen.

Het is een antraciet tegel 60x60 cm. Overigens weet ik niet of je vloerverwarming hebt maar dat zou voor mij wel een vereiste zijn met zo’n vloer. De tegel is trouwens strak gevoegd met een donkergrijze voeg van 2mm.

Afbeelding

Niet echt een duidelijke foto maar op het moment even de beste die ik bij de hand heb.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:10

Eulogy schreef:
Ohhh ja zo'n vloer in de keuken <3 Wij hebben iets soortgelijks maar bij ons is het volgens mij linoleum:

[ [url=m/FVjBK4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben morgen de overdracht van ons appartement, dus we mogen bijna gaan inrichten... :D

Staat jouw prullenbak nou voor je kast?

Ik heb een prullenbakprobleem. De kliko's staan alledrie in de achtertuin en dus wil ik graag in de keuken een oplossing voor groenafval, restafval en blik/plastic/drankkartons.

Ik heb alleen geen ruimte voor een prullenbak. Echt niet, dan staat hij voor de vaatwasser of voor de koelkast. Da's niet handig. Ik heb wel een gootsteenkast met een lade (die zit onderin, het hele front komt dus in één keer naar voren) met een binnenlade halverwege. Zo dus:

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjBrOmjx-DJAhWIJw4KHe0LBF0QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Feasylink.hafele.com%2Fis-bin%2FINTERSHOP.enfinity%2FWFS%2FHBL-EasyLink_HBL-Site%2Fnl_BE%2F-%2FEUR%2FHaefele_BrowseCatalog-Category%3FCatalogCategoryID%3DzNnAqBlZonYAAAEy0qs_6PaI&psig=AFQjCNG-P2N8mlu00re1GBEu500EeL39YA&ust=1450361249041004

Zo'n uitschuifsysteem van de Ikea past dus niet en als ik alleen de onderste lade gebruik, heb ik ongeveer 20 cm hoogte. Anders moet de binnenlade vervallen.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:33

Jep, maar dit is niet mijn foto want we wonen er nog niet :P Deze foto komt uit de advertentie. We moeten inderdaad een andere oplossing zoeken voor de prullenbak.