ik vind het maar een stug eigengereid volk.... Werk er dagelijks met meerdere samen op mijn werk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind het maar een stug eigengereid volk.... Werk er dagelijks met meerdere samen op mijn werk!
. Vergeleken met dat is álles in Nederland zeeeer vriendelijk en meegaand
...
en mijn vriend wist gewoon niet waar hij dan moest gaan wonen met de huidige prijzen.
Mootje schreef:Yv, daar zijn de meningen over verdeeldik vind het maar een stug eigengereid volk.... Werk er dagelijks met meerdere samen op mijn werk!

. Echt zo'n huisje waar je gewoon helemaal verliefd op bent geworden! Dat heb ik ook met deze, ben echt zo blij ermee. Sja, heb wel voor een vermogen moeten verbouwen en nog steeds, maar alsnog.. Die sfeer en het soort huis.. Helemaal mijn ding
. (als dat gekke ding natuurlijk geen graf is dan
)
. Moet jullie wel gelijk geven, al ben ik niet anders gewend. Maar ben eens een weekendje met een vriendin naar Winterswijk geweest, op een gegeven moment in eea kroeg beland en gewoon met allemaal lui die we niet konden uiteindelijk bij iemand thuis verder gefeest en later met een of andere illegale taxi naar huis gebracht. Dat komt hier echt niet voor. Ja tuurlijk, zulke "uitjes" wel, maar dan wel met minimaal een aantal bekenden zeg maar
. En gewoon het leven.. Ik weet niet, minder gehaast, wat rustiger ofzo?
. Weten jullie iets?
. En ook deze meneer verwees me door naar dat recycle-bedrijf...
. Weet ook niet precies wat het is, het lijkt een beetje een mix van aarde, potgrond en wat fijn zand. En dan natuurlijk door ons toedoen her en der een brok beton
.
. Beetje hetzelfde soort volk. Ik heb eerst nog een tijdje gekeken naar een huis in de buurt van Haarlem omdat ik eigenlijk NH niet uit wilde, maar ben hoteldebotel verliefd geworden op Noordwijk aan Zee... En toen er een huis in de verkoop kwam die redelijk betaalbaar was precies zoals ik zou willen was ik verkocht en vertrek per 01-08 naar Zuid-Holland. Nu nog even leuke mensen ontmoeten
.
Yv_ schreef:Ja, maar ik woon in het Westland. Vergeleken met dat is álles in Nederland zeeeer vriendelijk en meegaand
...
. Limburg en het Noorden vind ik altijd zo ver rijden, is voor mij gewoon het buitenland
hahaha.
. Het was nieteens een luik ofzo, gewoon een opstaand randje beton. Lekker vaag dus. Uit de helft van de vloer die nog gebikt moest worden, hebben we 15 zakken schoon puin gehaald. Ingeleverd bij een andere gemeente (lang leve vriendjelief
). Daar moesten we wel op de weegbrug, maar het heeft me maar 22 euro gekost. Ook zagen we daar een grote bak staan waar een label "grond" op zat, dus meteen even gevraagd en je mag er een zak of 6 per huishouden per maand kwijt. Scheelt toch weer, dus daar gaan we as weekend heen. De rest mag ik daar hoogstwaarschijnlijk ook wel kwijt, al zal dat tegen betaling zijn. Maakt me niet uit, als ik het maar kwijt ben en het is altijd nog stukken goedkoper dan bij dat recyclebedrijf.
. Al die halfdode buxussen eruit, een of andere vage te veel gegroeide paastakkenboom en toch nog een extra tak van de magnolia eruit. Hondjelief hielp ook mee
.
. Ik twijfel alleen of ik die series weg ga doen. Mijn Stephen King collectie gaat weg, net zoals James Patterson. Welke delen mis je nog?
Roos_s schreef:bello2005 schreef:voor max 800 per maand zoek ik iets.
of ik nou een huisje kan krijgen van 600 euro excl weiland ben ik alsnog duurder uit, omdat ik 'mijn' gehuurde weiland ook nog eens moet betalen.
Klinkt als een mooie droommoet je wel heel veel geluk hebben