Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:SplashIsLief, ik zou bij twijfel nooit kopen. Bij al onze meubels dacht ik ‘wauw’ toen ik ze zag. Dat zou ik bij de eettafel ook willen. Deze hoeft toch niet precies hetzelfde te zijn als de overige meubels?
perdjes schreef:Wat zitten er hier een hoop creatieve mensen!
Er komen echt toffe creaties en ideeën voorbij. Zelf vind ik het erg moeilijk om ergens een leuk geheel van te maken.
Wij hebben een huis gekocht en daar zit een zwarte tegelvloer in. Deze blijft voorlopig ook nog even zitten.
Qua meubels nemen we eerst even onze oude mee maar deze worden zo snel mogelijk vervangen.
Nu wil ik graag een kleurtje op de muur. Maar door de zwarte tegelvloer vind ik het erg lastig wat hier nu bij past.
Hebben jullie misschien tips of ideeën?
De kleur muur die ze nu hebben,vinden wij niet mooi.
[ [url=m/v3ZSbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
perdjes schreef:Wat zitten er hier een hoop creatieve mensen!
Er komen echt toffe creaties en ideeën voorbij. Zelf vind ik het erg moeilijk om ergens een leuk geheel van te maken.
Wij hebben een huis gekocht en daar zit een zwarte tegelvloer in. Deze blijft voorlopig ook nog even zitten.
Qua meubels nemen we eerst even onze oude mee maar deze worden zo snel mogelijk vervangen.
Nu wil ik graag een kleurtje op de muur. Maar door de zwarte tegelvloer vind ik het erg lastig wat hier nu bij past.
Hebben jullie misschien tips of ideeën?
De kleur muur die ze nu hebben,vinden wij niet mooi.
[ [url=m/v3ZSbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Majabeestje schreef:Ik ben zo blij met de nieuwe gietvloerJe ziet het niet op de foto maar er zit een lichte 'veeg' in, wat hem iets minder strak maakt. Mooi effect.
[ [url=m/SXiIww.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cabelona schreef:Majabeestje schreef:Ik ben zo blij met de nieuwe gietvloerJe ziet het niet op de foto maar er zit een lichte 'veeg' in, wat hem iets minder strak maakt. Mooi effect.
[ [url=m/SXiIww.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie vloer! Welk type PU heb je erin liggen (en welk merk)?
Ik het er bij ons ook graag in willen hebben. Een zachte alifatische PU gietvloer met matte of semi-matte toplaag![]()
Mijn afstudeerstage gedaan bij een bedrijf dat onder anderen gietvloeren maakte, sindsdien wil ik zo'n vloer.