Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ja Cayenne, bij het huis hier aan de overkant 4 kijkers geweest, dus er zijn mensen op pad geweest.
Of bedoel je hier uit het topic?
Prairy schreef:Je hebt in ieder geval als voordeel dat je eerste keus ook als eerste de loting heeft. Spannend hoor.
Wij horen vandaag hopelijk of de Rabo ons een rente aanbod wil doen en hoe lang ze dan nog nodig hebben. Ik weet niet hoe lang ze dan nog nodig hebben voor acceptatie etc.
Gisteravond maar (weer) een ietwat geirriteerde mail gestuurd naar de hypotheekadviseur die ondertussen al sinds 20 februari bezig is, en prompt was daar vanochtend een rentevoorstel, waarbij werd aangegeven dat hij nog bezig was met allerlei documenten die ze wilden hebben terwijl we echt al héél veel hebben gestuurd. En in dat rentevoorstel staat dat de hypotheekverstrekker dan nog tot 17 mei nodig heeft voor de definitieve offerte.
Duh, levering staat gepland op 26 april en 17 april loopt voorbehoud financiering af. Ook niet eens een advies in zijn mail van joh, misschien moet je even verlenging aanvragen. Nee, alleen dat hij vandaag gaat bellen. Ik wacht nog steeds op zijn telefoontje van vorige week
karuna schreef:Iedereen gaat lekker mooi.
Hier oeps laatste moment bezichtiging. Ex huur makelaar was vergeten mail te sturen. Vanmiddag kijkdag tussen 4 en half 6 vanaf 140000 keuringsrapport gelezen paar ai punten maar niet onoverkomelijk hoekhuis met een vreemde schuurplaatsing
Ook letterlijk laatste moment omdat termijn bijna afloopt voor hypotheek meer van lukt het ok niet ook best
Berdien schreef:Mijn hypotheek was binnen twee dagen geregeld![]()
Dinsdag bij de bank ingeschoten en vandaag kreeg ik het bindende aanbod al. Gaat dan wel voor een oversluiting, maar ook voor een aankoop is me dit wel gelukt. Een maand kán, maar dan moet je wel wel een hele lastige situatie hebben. In een standaardsituatie moet je toch wel redelijk vlot duidelijkheid kunnen hebben.