Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:@berdien: daar was geen tijd meer voor. Het enige wat ze aangaven was dat de regels strenger waren geworden en het daarom nu wel nodig was. Dus hebben we maar wat opgesteld.
En daarom vroeg ik me af of er echt iets was veranderd in de regels hieromtrent, want ik vind het echt je reinste onzin.
_Marinke_ schreef:Gefeliciteerd Anouk!
Wij zijn vanmiddag ook wezen bezichtigen, redelijk veel interesse in die woning (meerdere bezichtigingen). Het is wel echt een kluswoning en moet erg veel aan gebeuren om het naar nu te trekken. Als je naar binnen loopt is het ook echt een stap terug in de geschiedenis.Maar dat wisten we en we schrokken er beide niet van eigenlijk. Zien de potentie die het heeft, maar goed er moet dan wel een eerste periode flink verbouwd worden. Het is nu de keuze maken of een bod uitbrengen of de woning voorbij laten gaan, vanavond maar is even goed over nadenken dus.
Berdien schreef:Ja zeker doen! Wellicht loopt het allemaal goed, maar zeker met dit soort dingen kan een keer extra checken nooit kwaad! Als ik ergens mee kan helpen moet je even een gil geven, dan kijk ik met je mee!
goeroe schreef:Wendy schreef:@berdien: daar was geen tijd meer voor. Het enige wat ze aangaven was dat de regels strenger waren geworden en het daarom nu wel nodig was. Dus hebben we maar wat opgesteld.
En daarom vroeg ik me af of er echt iets was veranderd in de regels hieromtrent, want ik vind het echt je reinste onzin.
Wat ik van onze adviseur heb begrepen is dat ze graag enige zekerheid willen hebben dat het echt om eigen vermogen gaat en niet om geld dat bijvoorbeeld is geleend van een familielid. Ik vind het wel begrijpelijk dat ze dit vragen. Zij moeten immers beoordelen of je het bedrag verantwoord kunt lenen en als je nog andere leningen hebt is dat van invloed op je financiële situatie.