Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corinep schreef:Zal het huren niet om een duurdere wasmachine gaan? Ik heb door wat geluk met garantie, omruilen en 2e kans hier een machine staan van ruim 1200 euro terwijl ik maar de helft betaald heb en moet zeggen dat ik wel helemaal verkocht ben... ik wil nooit meer een goedkope machine, zelfde met stofzuiger.
PSvanLot schreef:corinep schreef:Zal het huren niet om een duurdere wasmachine gaan? Ik heb door wat geluk met garantie, omruilen en 2e kans hier een machine staan van ruim 1200 euro terwijl ik maar de helft betaald heb en moet zeggen dat ik wel helemaal verkocht ben... ik wil nooit meer een goedkope machine, zelfde met stofzuiger.
Geen idee. Weet dat de nieuwwaarde 2 jaar terug €1499 was. Betaal €23,99 pm.
In de kerstvakantie komen ze hem ruilen voor een nieuwer model.
Citaat:Zal het huren niet om een duurdere wasmachine gaan? Ik heb door wat geluk met garantie, omruilen en 2e kans hier een machine staan van ruim 1200 euro terwijl ik maar de helft betaald heb en moet zeggen dat ik wel helemaal verkocht ben... ik wil nooit meer een goedkope machine, zelfde met stofzuiger.
Geen idee. Weet dat de nieuwwaarde 2 jaar terug €1499 was. Betaal €23,99 pm.
In de kerstvakantie komen ze hem ruilen voor een nieuwer model.
Citaat:Ja zie je. Die kwaliteit is niet te vergelijken met een machine van een paar 100 euro. Dan is huren al minder "duur" dan hier gesteld word. Dan zou je hem in 5,2 jaar helemaal betaald hebben alleen is nu het voordeel dat je steeds de nieuwste zuinigste hebt.
PSvanLot schreef:Een duur model is vaak energie zuiniger en daarbij een nieuwer model sowieso.
Ik ben zeer tevreden over het huren van de droger. Iedereen waarschuwde over de hoge energiekosten, maar die zijn echt nihil. Kan hem nu kopen voor een kleine prijs. Stuk minder dan de prijs die overblijft na aftrekken van het huren.
Maar heb toch liever een nieuw model. In de toekomst hopelijk een die ik ik kan strijken ofzo haha