Poeh dat ik dit bericht nu zou typen, was echt wel het laatste dat ik 2 weken terug zou denken.
Maar.. We hebben een huis gekocht!! En ook nog onder de vraagprijs. Bizar.. Dusja hoe wat waar?
Ik werd geïnspireerd door het bericht van Loei dat ze bij een woning gingen kijken die al een tijd te koop stond. Op basis daarvan ben ik op funda gaan kijken in de regio welke huizen al langer op beschikbaar stonden. Natuurlijk pure gok dat ze niet gewoon vergeten zijn om de status te updaten.
Zo bezichtigen aangevraagd voor een aantal woningen en voor eentje werd ik de volgende dag al gebeld dat we nog konden kijken. Er was niets mis met het huis. Was zelfs al een keer verkocht geweest maar de kopers hadden zich na het tekenen weer terug getrokken.
Zodoende ging het nu ook niet meer op inschrijving maar gewoon komen kijken en bij een goed bod, werd er onderhandeld. Nouja jullie snappen dat dit in deze tijd echt een perfecte kans voor ons was.
Gisteravond hebben we de woning bekeken en geboden. Vanmorgen nog onderhandeld en nu inmiddels akkoord. 1500 euro onder de vp. Echt dolblij mee!! De makelaar is nu bezig met de overeenkomst en de taxateur is ook al ingeschakeld.
Wij gaan nu documentatie verzamelen en dan kan het volgens mij hard gaan.
Het huis is alles dat we willen en meer. 4 enorme slaapkamers.. Eentje is groter dan mijn huidige woonkamer. 13 jaar oud, label A. Beschutte tuin met heerlijke overkapping.
Tja

Misschien dus een idee voor anderen die al lang zoeken.. Je hoeft maar 1 Lucky shot te hebben.