Daardoor krijg je meer rust bij het raam, en dus ook bij de TV.
En ik denk dat de tv dan ook wat centraler voor de bank staat?

Nep-photoshoppen in paint ftw ^^
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:Al ik het zo zie zou ik de kistjes nog wat verder schuiven en de tv op de rechtkant neer zetten. (of nog kistje toevoegen)
[ [url=m/ozR17K.jpg]Afbeelding[/url] ]
_PassoaJus schreef:karin1985 schreef:Al ik het zo zie zou ik de kistjes nog wat verder schuiven en de tv op de rechtkant neer zetten. (of nog kistje toevoegen)
[ [url=m/ozR17K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap wat je bedoeld! Thanks! Echter staat de tv dan juist niet meer centraal... Wij hangen altijd in de linker hoek en zitten er dan recht voor. Kijk:
[ [url=m/iQE5FM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:Gek idee misschien en geen idee of dat past, maar... De bank tegen de muur waar nu de tv staat en de tv tegen de muur waar de bank staat (als daar een muur zit haha)? Ik vind de tv zo onder dat raam ook wat rommelig en dat wordt denk nog versterkt doordat de kistjes en de kast ernaast niet dezelfde stijl zijn.
Majabeestje schreef:Ik ben zo blij met de nieuwe gietvloerJe ziet het niet op de foto maar er zit een lichte 'veeg' in, wat hem iets minder strak maakt. Mooi effect.
[ [url=m/SXiIww.jpg]Afbeelding[/url] ]
liekec schreef:Fading schreef:[ [url=m/xJOA4Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook tussendoor nog even een foto van ons balkonnetje!
Zoooo leuk! Ik sla hem op, heb ook nog een klein balkon te stylen. Waar heb je jouw kussens vandaan?
DubbelDun schreef:@fading: gezellig
Maar moet je bij onbetrouwbaarder weer nu alles elke avond binnen halen ??
Majabeestje schreef:Ik ben zo blij met de nieuwe gietvloerJe ziet het niet op de foto maar er zit een lichte 'veeg' in, wat hem iets minder strak maakt. Mooi effect.
[ [url=m/SXiIww.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:De veeg zie je idd niet, maar ik blijf het een mooie ruimte vinden.
Ik heb eindelijk mijn Monstera-blad bij het bloemstukje kunnen zetten én de nieuwe bol op het lampje gedaan...
[ Afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe hij vanavond licht geeft als het donker is (is maar 75 lumen, dus de krant kun je er niet bij lezen)
Maar dat beetje extra grootte had ie net nodig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
gaucho schreef:Ik vind de lampen boven tafel heel gaaf! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?