Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:46

Hopelijk hoefde je niet de snelweg op... ??
Ben nog steeds erg blij met mijn mini-busje (Tweety), het moet wel erg groot worden wil iets er niet in passen :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:48

Ooo superleuk die achterwand van de keuken!!
Die kleur hebben mijn ouders nu ook op 1 muur in de woonkamer. Erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:15

Mooi die achterwand met het okergeel ernaast!

Succes met laminaat leggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:01

Benthe schreef:
Tips gevraagd voor onze gang!
Dat hoopje zwart, wat je links op de foto ziet liggen op het richeltje, zijn de handschoenen. Ik zoek daarvoor een mooie, nette plek zodat het richeltje leeg blijft. Bovenop de kapstok zou kunnen in bakken, maar dat is te hoog voor dagelijks gebruik. Iemand een leuk, creatief idee waar ik zelf nog niet opgekomen ben?

[ [url=m/aIwVB5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uIBdEM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben een heel smal kastje van de ikea daarvoor.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:05

We hebben deze week 6 bezichtigingen waarvan 3 nu. Man ik hoop dat er wat bij zit.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:10

Haha we zijn maar binnendoor gereden. Alleen de drempel hier was niet handig, de trekhaak klapte er op :7 helaas was de kar vol met puin dus dachten doen t maar zo. Scheelde 35% nu.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:15

Dat is wel een mooie besparing, maar hopelijk is je trekhaak nu niet krom (of het chassis... )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:18

Dat okergeel is idd erg mooi zo zeg. En goedkope leuke oplossing zo :j

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:31

yvje86 schreef:
Oh die tegeltjes!!!!
Ik wil ook zulke tegeltjes als achterwand in mijn keuken. En misschien zelfs ook wel deels in de badkamer verwerken.
Voordeel is dat je deze tegels nauwelijks moet voegen omdat ze heel dicht tegen elkaar aan geplakt moeten worden. Daardoor zijn ze extra geschikt in keuken en badkamer.
Deze zijn handgemaakt zeg je.. waar heb je ze van? Ze zijn wel schreeuwend duur hè zulke tegeltjes.

Haha ja mooi he? echt heel duur, maarja...handgemaakt enzo. We hebben ze bij ons uit het dorp, de tegelhandel: Slijkerman
Ze zijn 13x13cm en ik kan geen merk ontdekken op de staal. Zal eens vragen, wil morgen toch heen om opdracht te geven.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:33

Mereltje schreef:
Even een update over de KitchenWalls waar ik een paar weken terug een bericht over heb geplaatst. Ik heb uiteindelijk na mijn berichtje hier een mail gestuurd en zij konden een achterwand op maat maken. Gisteren hebben we hem opgeplakt en dit is het resultaat :D

[ [url=m/v9Nbtr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super blij mee, heel makkelijk te bevestigen (alleen glad krijgen is even een dingetje) en je hebt een volledig nieuw ogende keuken voor 100 euro *\o/*

Wat ontzettend gaaf!! Heb je misschien nog een linkje? Vrienden van ons willen ook hun keuken een opkikker geven.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:16

MoniqueT schreef:
Mereltje schreef:
Even een update over de KitchenWalls waar ik een paar weken terug een bericht over heb geplaatst. Ik heb uiteindelijk na mijn berichtje hier een mail gestuurd en zij konden een achterwand op maat maken. Gisteren hebben we hem opgeplakt en dit is het resultaat :D

[ [url=m/v9Nbtr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super blij mee, heel makkelijk te bevestigen (alleen glad krijgen is even een dingetje) en je hebt een volledig nieuw ogende keuken voor 100 euro *\o/*

Wat ontzettend gaaf!! Heb je misschien nog een linkje? Vrienden van ons willen ook hun keuken een opkikker geven.

Ik wist dat ik iets vergeten was :j https://www.behangfabriek.com/nl_NL/c-3 ... chenwalls/

Iedereen bedankt voor de lieve complimentjes :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:08

Joolien schreef:
Pff ik kan jullie amper bijhouden.
Wie heeft toevallig gisteren VT wonen gezien? Ik krijg echt jeuk van zo'n vrouw die alles alleen maar wit wilt, dan denk ik echt 'wat voor saaie doos ben jij dan?' :') E die man houdt van donkere warme kleuren, dan denk ik bijna, hoe kun je zover uit elkaar staan qua smaak? Heb je dan wel een leuke relatie? :')

Ohh ik zat me ook zo vreselijk aan haar te ergeren, wat een kleurloos type! Letterlijk.

Zijn stijlkamer had ik zo willen hebben, die had hij echt heel gaaf bij elkaar gezocht vond ik. En huppakee, kwam zij weer met 50 tinten wit :')

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:47

Hihi, 50 tinten wit...zal het ook wel saai zijn in de slaapkamer... :o
Sorry.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:22

Ziekenhuissex _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:23

:') zat gister ook vol verbazing te kijken

Maar het resultaat erna was wel gaaf

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:46

Mooi dat okergeel!

Hier is de laatste week ingegaan.. :z :Y) :') 8)7
Dit weekend moeten we zorgen dat ons huurhuis leeg is. En ons nieuwe huis is nog best een behoorlijke bouwput. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:57

Dat PVC stukje in de keuken is echt een prachtig geheel geworden met dat oker!! <3

Is VT Wonen leuk? :o Ik vind die Nederlandse interieurprogramma's vaak niks aan :o
Ga zo Chip en Joanna kijken! Zal wel niet helemaal gaan lukken...

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:12

Ik vind VT wonen altijd wel leuk om ideeën op te doen, en omdat ik de flauwe humor van Viktor Brands geweldig vind :D
Helaas is hij gestopt, en presenteert Kees Tol het vanaf dit seizoen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:14

Kees is ook wel grappig.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:19

Ik vind Kees ook wel leuk hoor, maar Victor ..: super!

Chip en Joanna draait wel erg veel om hen en minder om het huis ...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:44

MoniqueT schreef:
Ik vind Kees ook wel leuk hoor, maar Victor ..: super!

Chip en Joanna draait wel erg veel om hen en minder om het huis ...

Ik heb het door inderdaad :P
De Bouwbroers keek ik altijd terug, ik denk niet dat ik dat hiermee ga doen om eerlijk te zijn :o De Bouwbroers hebben wel altijd flauw grapjes, maar dat was maar een heel klein deel van de aflevering. En het is makkelijker visualiseren hoe iets gaat worden met een 3D tekening dan met een 3D blueprint. Nu zie je die 3D pas als er al een huis is gekozen.

Verder heb ik me al even erg geïrriteerd aan het filmen, dat was niet echt steady en op stukken heel snel. Maar dat ligt denk ik meer aan mij en mijn ogen.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:58

dems75 schreef:
yvje86 schreef:
Oh die tegeltjes!!!!
Ik wil ook zulke tegeltjes als achterwand in mijn keuken. En misschien zelfs ook wel deels in de badkamer verwerken.
Voordeel is dat je deze tegels nauwelijks moet voegen omdat ze heel dicht tegen elkaar aan geplakt moeten worden. Daardoor zijn ze extra geschikt in keuken en badkamer.
Deze zijn handgemaakt zeg je.. waar heb je ze van? Ze zijn wel schreeuwend duur hè zulke tegeltjes.

Haha ja mooi he? echt heel duur, maarja...handgemaakt enzo. We hebben ze bij ons uit het dorp, de tegelhandel: Slijkerman
Ze zijn 13x13cm en ik kan geen merk ontdekken op de staal. Zal eens vragen, wil morgen toch heen om opdracht te geven.

Oh graag!! Het is bij ons misschien pas voor over 2 jaar maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:48

Daenerys schreef:
Joolien schreef:
Pff ik kan jullie amper bijhouden.
Wie heeft toevallig gisteren VT wonen gezien? Ik krijg echt jeuk van zo'n vrouw die alles alleen maar wit wilt, dan denk ik echt 'wat voor saaie doos ben jij dan?' :') E die man houdt van donkere warme kleuren, dan denk ik bijna, hoe kun je zover uit elkaar staan qua smaak? Heb je dan wel een leuke relatie? :')

Ohh ik zat me ook zo vreselijk aan haar te ergeren, wat een kleurloos type! Letterlijk.

Zijn stijlkamer had ik zo willen hebben, die had hij echt heel gaaf bij elkaar gezocht vond ik. En huppakee, kwam zij weer met 50 tinten wit :')

Ja ik vond zijn smaak super!! En idd zij met die 50 tinten grijs, verschrikkelijk. :')

En id, ik vond VT wonen vooral leuk vanwege Victor, gewoon keihard een plant op de grond laten vallen enzo _O- Maar Kees doet het ook best leuk vind ik. Ik vind het wel een leuk programma om inspiratie uit te halen!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 07:58

Ik vind vt wonen super leuk, maar nu Kees Tol het presenteert merk ik hoe lang het programma eigenlijk duurt :')
Ik vind hem echt helemaal niet leuk presenteren, Victor deed het met zoveel humor. Het leukste deel is toch de voor en na beelden, dan zap ik vaak maar weer terug. Voor de inspiratie is het wel een super programma, Ik vind dat ze vaak hele mooie en verrassende woningen afleveren.

Buitenlandse programma's kijk ik dan weer vaak niet, omdat dat meestal niet mijn smaak is (Bouwbroers hebben dus nog nooit iets naar mijn smaak gemaakt). Ik vond alleen de Australische versie van House Rules (heet dat zo? Dat stellen elkaars huis verbouwen) heel leuk, dat was een tijdje geleden steeds op tv. Die maakten echt prachtige dingen, helemaal mijn smaak :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 09:16

Als je van leuke verbouwingsprogramma's houdt moet je op Youtube eens kijken naar Property Ladder van Sarah Beeny :)