Ben nog steeds erg blij met mijn mini-busje (Tweety), het moet wel erg groot worden wil iets er niet in passen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthe schreef:Tips gevraagd voor onze gang!
Dat hoopje zwart, wat je links op de foto ziet liggen op het richeltje, zijn de handschoenen. Ik zoek daarvoor een mooie, nette plek zodat het richeltje leeg blijft. Bovenop de kapstok zou kunnen in bakken, maar dat is te hoog voor dagelijks gebruik. Iemand een leuk, creatief idee waar ik zelf nog niet opgekomen ben?
[ [url=m/aIwVB5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uIBdEM.jpg]Afbeelding[/url] ]
yvje86 schreef:Oh die tegeltjes!!!!
Ik wil ook zulke tegeltjes als achterwand in mijn keuken. En misschien zelfs ook wel deels in de badkamer verwerken.
Voordeel is dat je deze tegels nauwelijks moet voegen omdat ze heel dicht tegen elkaar aan geplakt moeten worden. Daardoor zijn ze extra geschikt in keuken en badkamer.
Deze zijn handgemaakt zeg je.. waar heb je ze van? Ze zijn wel schreeuwend duur hè zulke tegeltjes.
Mereltje schreef:Even een update over de KitchenWalls waar ik een paar weken terug een bericht over heb geplaatst. Ik heb uiteindelijk na mijn berichtje hier een mail gestuurd en zij konden een achterwand op maat maken. Gisteren hebben we hem opgeplakt en dit is het resultaat
[ [url=m/v9Nbtr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super blij mee, heel makkelijk te bevestigen (alleen glad krijgen is even een dingetje) en je hebt een volledig nieuw ogende keuken voor 100 euro
MoniqueT schreef:Mereltje schreef:Even een update over de KitchenWalls waar ik een paar weken terug een bericht over heb geplaatst. Ik heb uiteindelijk na mijn berichtje hier een mail gestuurd en zij konden een achterwand op maat maken. Gisteren hebben we hem opgeplakt en dit is het resultaat
[ [url=m/v9Nbtr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super blij mee, heel makkelijk te bevestigen (alleen glad krijgen is even een dingetje) en je hebt een volledig nieuw ogende keuken voor 100 euro
Wat ontzettend gaaf!! Heb je misschien nog een linkje? Vrienden van ons willen ook hun keuken een opkikker geven.
Joolien schreef:Pff ik kan jullie amper bijhouden.
Wie heeft toevallig gisteren VT wonen gezien? Ik krijg echt jeuk van zo'n vrouw die alles alleen maar wit wilt, dan denk ik echt 'wat voor saaie doos ben jij dan?'E die man houdt van donkere warme kleuren, dan denk ik bijna, hoe kun je zover uit elkaar staan qua smaak? Heb je dan wel een leuke relatie?
MoniqueT schreef:Ik vind Kees ook wel leuk hoor, maar Victor ..: super!
Chip en Joanna draait wel erg veel om hen en minder om het huis ...
dems75 schreef:yvje86 schreef:Oh die tegeltjes!!!!
Ik wil ook zulke tegeltjes als achterwand in mijn keuken. En misschien zelfs ook wel deels in de badkamer verwerken.
Voordeel is dat je deze tegels nauwelijks moet voegen omdat ze heel dicht tegen elkaar aan geplakt moeten worden. Daardoor zijn ze extra geschikt in keuken en badkamer.
Deze zijn handgemaakt zeg je.. waar heb je ze van? Ze zijn wel schreeuwend duur hè zulke tegeltjes.
Haha ja mooi he? echt heel duur, maarja...handgemaakt enzo. We hebben ze bij ons uit het dorp, de tegelhandel: Slijkerman
Ze zijn 13x13cm en ik kan geen merk ontdekken op de staal. Zal eens vragen, wil morgen toch heen om opdracht te geven.
Daenerys schreef:Joolien schreef:Pff ik kan jullie amper bijhouden.
Wie heeft toevallig gisteren VT wonen gezien? Ik krijg echt jeuk van zo'n vrouw die alles alleen maar wit wilt, dan denk ik echt 'wat voor saaie doos ben jij dan?'E die man houdt van donkere warme kleuren, dan denk ik bijna, hoe kun je zover uit elkaar staan qua smaak? Heb je dan wel een leuke relatie?
Ohh ik zat me ook zo vreselijk aan haar te ergeren, wat een kleurloos type! Letterlijk.
Zijn stijlkamer had ik zo willen hebben, die had hij echt heel gaaf bij elkaar gezocht vond ik. En huppakee, kwam zij weer met 50 tinten wit