ik ga weer actief bezuinigen. 2 weken geleden sleutels van ons nieuwe koophuis gekregen waarin alles gedaan moet worden, helaas te horen gekregen dat mijn contract niet verlegend wordt per 30 September (was al te verwachten ivm vast moeten maar bleef hoop houden)
hadden gelukkig al de grote dingen voor huis gekocht maar blijft duur dat klussen.
als het huis af is even zo goedkoop mogelijk boodschappen doen en eten
Wij hebben sinds kort een Vomar in de buurt, is dat een goedkope supermarkt? De folder vandaag bekeken maar vond het niet zo bijzonder en niet echt zoveel goedkoper.
Ik vind vomar niet goedkoop, behalve voor de drank in de actie haha.
Ik ben heel goed aan het bezuinigen haha, ik wil m'n vriezer schoonmaken maar dan moet hij eerst leeg zijn vind ik. Dus echt niks meer er in. Ik koop dus geen vriesproducten en doe ook geen aankopen 'omdat het handig is om ingevroren te hebben' en eet savonds uit de vriezer. Nog 5 maaltijden en dan is ie leeg. En dan heb ik nog 2x een ijsje als toetje ook haha.
Ik wil wat geld sparen om m'n hypotheek extra mee af te lossen, is uiteindelijk ook een besparing maar dan op de woonlasten.
Lag dus niet aan mij De Dirk heeft weer veel te leuke aanbiedingen En die zit dan weer niet echt in de buurt
Nettorama is volgens mij ook niet heel duur, maar vind het altijd zo vreemd ruiken in die goedkope supermarkten Net als bij de lidl Hangt altijd een apart luchtje
fohadie
Geplaatst: 07-09-15 11:51
Vomar is volgens mij van dezelfde eigenaar als Nettorama net als dat Dirk en Dekamarkt van dezelfde organisatie is. Ik vind Vomar niet duur en niet goedkoop. Een gemiddelde supermarkt eigenlijk. Haha.
Wij hebben hier in de regio meerdere kinderkledingbeurzen Dan lever je het de dag van te voren in en haal je wat over blijft de volgende dag op met je geld
Ik haal er zelf ook kleding voor mijn dochter Is echt allemaal netjes, zonder vlekken en gaatjes. Is schoon en gestreken dus je koopt wel echt nette dingen.
Heb vorige keer 68 euro opgehaald en daar zaten ontzettend veel dingen tussen van de wibra/zeeman/yola etc. de echt mooie dingen verkoop ik vaak wel gewoon via facebook of marktplaats.
Vorig jaar heb ik er ontzettend veel merk dingen vandaan gehaald. O.a Vingino broeken/shirtjes etc. En dan betaal je dus maar 2-3-4 euro per item
Ja ik bepaal inderdaad zelf de prijs Maar dure dingen verkopen niet.
Dus je kan maar beter je minder dure kleding verkopen want mensen vinden 7,50 al te duur voor een broekje.
Ik zag vingino setjes in maat 122 al voor 15 euro per setje gaan Ik heb alleen veel kleding En meestal allemaal dingetjes die snel uitverkocht zijn dus dat verkoopt wel.
Heb bij de yola ook dingen moeten reserveren omdat er al zoveel vraag naar was Maar ja, scheelt weer dat ik er volgend jaar sowieso wel 1/3de van de nieuwprijs voor krijg.. Shirtjes van 7/8 euro krijg je dan zeker nog wel 3 euro voor.
Voor de vegetariërs hier, ik heb de folder al van de Dirk van volgende week, dus pas vanaf aankomende zondag dat het ingaat, maar van vivera komen de kaasschnitzels, burgers, oosterse schrijven of groenteschrijven in de aanbieding, 99 cent voor een pak met 2 stuks
Twee pakken yoghurt Twee pakken appelsientje drinken Twee flessen islam wasverzachter 80wasbeurten totaal Mona pudding Een fles wasmiddel voor 30 wasbeurten. Fleuril!
ik had een gratis verszak bij jumbo:) was nog even snel na het eten met zoonlief en mijn moeder die aan kwam waaien naar de dirk gelopen.. pakte pruimen, zat 1 rotte in, winkelmeisje stond net naast me dus gratis pruimen, appels, bananen, komkommer en paprika
komt mooi uit, want geef op moment weer meer uit aan glutenvrije bakproducten omdat ik straks zelf een mooie lekkere taart wil maken voor zijn verjaardag..
vibabu, het is lang niet altijd voordeliger om extra af te lossen op je hypotheek.hoop dat je je daar goed in voor kan laten lichten. bij ons was het niet voordeliger i.ig
Klopt, ben ik me ook van bewust. Maar ik wil graag m'n huis zo snel mogelijk hypotheek vrij, al is dat misschien belastingtechnisch minder voordelig, ik zie m'n huis als spaarpot en de actuele rente is nu zo laag dat spaargeld niks oplevert en de vermogensbelasting hoger is dan de spaarrente. Het liefst zijn m'n woonlasten zo laag mogelijk. Belastingtechnisch onvoordelig maar ik hou maandelijks wel meer geld over. Het enige wanneer ik het merk is met m'n jaarlijkse teruggave. Ik betaal m'n hypo namelijk bruto.
xFioon
Geplaatst: 08-09-15 00:28
en kortingisleuk.nl in de gaten houden. Ik vraag altijd alles 3x aan haha, mn ouders hebben 2 adressen en 1 op mn eigen huis. Verdeel ik het onderling met mn ouders wie wat wil hebben