Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindyrella schreef:. Makelaar rade aan om te middelen, dat betekend voor mij 5.000 zakken en de aankopende partij 5.000 erbij. En dan zou de makelaar aangeven dat dit meteen ook laatste bod van mijn kant is, ik zak immers in 1x een heleboel.
Cindyrella schreef:Zooooo blij!!![]()
![]()
Mijn appartement is o.v.v. financiering VERKOCHT!!
Morgen wordt het voorlopig koopcontract opgesteld!
Ben er erg blij mee, want binnen 3 weken is het dus zo goed als verkocht & ik kom er goed uit!! En dat in deze tijd!
Nu kunnen mijn lief & ik ook weer verder met het huis waar wij interesse in hebben!
Patriciavt schreef:Zijn er eigenlijk ook mensen hier die al een huis gekocht hadden en nu voor een 2e huis gaan??En die ervaring hebben met het verkopen met verlies en evt meenemen van het restbedrag in nieuwe hypotheek?? Of anders?
DeniseM schreef:We zijn al bij een aantal huizen geweest.
Waaronder 1 van 186.000 in dit apartementencomplex stonden al 6 huizen te koop.
Dus wij hebben maar 165.000 geboden toen kregen we een tegen bod van 184.000
Dat vonden wij nogal vreemd.
Toen hebben wij 172.000 geboden en gezegt dat dit het laatste bod was. (nu nog niks gehoord!)
veerledec schreef:Ik heb wel een 2e huis gekocht, 1e wordt momenteel verhuurd. Heb wel van een collega gehoord dat het wel kan, afhankelijk van het onderpand dat je 2e huis is. Dus stel:
Je verkoopt je 1e huis met 50.000 verlies. Je volgende huis moet dan (bijvoorbeeld) minimaal 4 ton kosten én je moet een hypotheek van 4,5 ton kunnen krijgen qua inkomen.