Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:06

Kan iemand me vertellen hoe ik nummers van mijn Ipod terugzet naar de computer? Ik heb per ongeluk een beetje te uitgebreid 'opgeruimd' en nu ben ik nogal veel muziek kwijt Nagelbijten / Gniffelen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:17

Officiëel gaat van iPod naar computer overzetten niet. Maar er zijn wel andere mogelijkheden, met programma's zoals deze: http://www.ipod-computer.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 23:46

Nu heb ik die filmpjes eindelijk op m'n iPod, maar zonder geluid. Heb ik niet zoveel aan? Nagelbijten / Gniffelen

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:21

ik heb mn ipod nu 3 weken, en ineens gaat hij niet meer uit, ik kan ook geen volgend nummer doen of wat ook en hij speelt ook niet.. het is een nieuwe nano.. heel vreemd. iemand die weet wat ik moet doen?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:31

hij is al gefixt!! heb even met apple gebelt en moest wat knopjes te gelijk in drukken en nu doet ie t weer:P

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:18

doerakje schreef:
hij is al gefixt!! heb even met apple gebelt en moest wat knopjes te gelijk in drukken en nu doet ie t weer:P

Had je ook 10x in het topic kunnen lezen Knipoog
Ding doet het niet -> reset.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 10:45

Mijn hold knopje is volgens mij kapot, hij blijft hangen op locked en wil er niet meer vanaf.. Ipod is al vrij oud en heeeel erg intensief gebruikt. Wordt dat een nieuwe kopen of kan dat gemaakt worden?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:49

Ik heb een creativ zen welke alleen via bijgeleverd kabeltje opgeladen kan worden via mijn pc.
Omdat ik op vakantie ga wil ik graag een oplader waaraan mijn zen via stopcontact opgeladen kan worden.

Hoe heet zoiets en waar kan ik dit kopen ?

Wie heeft de link voor mij naar iMP3Tunes 5.3.2 ?
Mijn pc is leeggehaald en ik kan de link niet weer vinden.

B.v.d voor reactie's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:50

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:25

Of ik ben stekeblind of... bij bol.com is een oplader voor de creative zen niet te bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:29

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:37

Stuk goedkoper op Ebay dan..link
Even opletten dat hij de goede netspanning etc heeft, geen ervaring (wel met een voor iPod, werkt prima)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:40

Haha ja idd. Maar dan kan het wel even duren voordat je het binnen hebt. Die pech heb ik iig meestal met Duitsland, kan langer dan een week duren. Clown

Ik had geluk met de oplader voor m'n iPod, 2 voor 'n tientje. Haha!

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 22:15

Hoi

Een poosje geleden wou mijn Ipod zich niet meer aan de computer sluiten, ik kan hem aan het snoertje doen en dan in de computer.
Maar in Itunes komt mijn Ipod er niet in te staan Kan dus geen nieuwe liedjes erop zetten.

Aan de usb kast in mijn computer ligt het niet, want andere dingen sluiten wel aan.
stekkertje is ook niet kapot, want ik heb het met een andere geprobeert, en daar deed hij het ook niet mee.

Wat kan dit zijn? Ik baal er flink van!

Groetjes

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:35

Het zou goed kunnen dat de vraag al eerder is gesteld, maar begin nu onderhand chagreinig te worden.. Dus heb geen zin om alles terug te lezen. Vork

mijn iPod nano 4GB gaf vorige week een probleem aan:
Use iTunes to restore

Nou goed, ik iTunes op de nieuwe pc geïnstalleerd. iPod aangesloten krijg een zo'n knipperend bordje met daaronder: Do not disconnect.

Volgens de iTunes- site moet ik bij het opstarten van iTunes een tabblad krijgen met Samenvatting, vandaaruit moet ik de iPod kunnen herstellen. Dus ik zoeken, niks gevonden. Heb ik andere mogelijkheid gevonden.

het volume op fouten controleren. Dus ik die 'scan' gemaakt, hij gaf fouten aan en meldde dat ze zijn opgelost. Dus ik denk, misschien doet -ie het nu. Nee nog steeds foutmelding.

Nu was mijn plan de liedjes van de iPod te halen en de iPod dan te herstellen. Dus ik alle nummers kopiëren naar een nieuwe map, denk ik dat ik ze allemaal heb. Is maar de helft gekopiëerd Verward Dus ik nog een paar keer geprobeerd, kan ik ze niet eens meer toevoegen aan een nieuwe map.

Mijn geduld begint nu inmiddels op te raken, want ik wil gewoon dat de iPod het weer doet. En ik denk dat het nu voor mij ook niet zo van belang is dat de nummers er nou wel of niet opgeslagen vanaf gaan. Dus weet iemand een oplossing, je zou me zeer kunnen helpen!

iPod nano 4 GB.
iTunes 6.0.4.2

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:25

Doodsimpel, maar heb je al geprobeerd te resetten? Daar gaat geen muziek van verloren. Gewoon een paar seconden de middelste witte knop + menuknop tegelijk ingedrukt houden tot je het Applelogo op je scherm krijgt.

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:41

Nou voor mij is het anders niet doodsimpel, want ook als ik de middelste(die is bij mij overigens gewoon zwart)+menuknop indruk doet ie niks. Hij geeft gewoon elke keer dat restore-tekst aan..

Ik krijg wel een applelogo te zien, maar daarna gewoon die tekst.. Nagelbijten / Gniffelen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:21

Kan je er misschien een foto van maken, van dat schermpje?
Mijn broer had ook zoiets met zijn iPod, maar die was finaal onherstelbaar dus ik hoop dat die van jou dat niet is...

Heb je die iPod al lang? Anders eens naar de helpdesk bellen?

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:25

Mientjeuh schreef:
Denk dat die reactie was op het feit dat haar post over downloaden verwijderd is.

Anthea schreef:
Ik ben trouwens niet tevreden over m'n iPod.. Bijna 400 euro voor 2 iPods betaald.. Classic, 80 gb. Sorry, maar voor zo'n prijs verwacht ik veel meer. Foto's willen er niet op, video's niet... Vind iPods overrated.

Video's moet je converteren.

Daar heb ik een vraag over, ik heb een ipod video converter ding gedownload, maar hij doet het niet Clown Weet je misschien een converter die het sowieso doet?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:32

Met converten bedoel ik via iTunes. Je laadt je filmpje in iTunes (Quicktime-formaat kan overigens niet op iPods) en als je rechts klikt, selecteer je "convert for iPod/iPhone". Soms gaat je geluid dan verloren, geen idee waarom of hoe je dat kan voorkomen.

Overigens, als je video's van YouTube ript met http://vixy.net , kan je voor de optie suitable for iPod kiezen. Een MPEG-4 bestand is het dan, denk ik. Die past zo op je iPod zonder dat je hoeft te converteren en dus mogelijk je geluid verloren gaat.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:53

Ik heb in mijn Mac een converter die erg goed is van DVD->ipod.
In Windows heb ik "Aimersoft DVD Studio pack" die het doet.

Mientjeuh: Wist wel dat je muziek in iTunes naar mp3 om kan zetten ( rechtsklikken, converteer), maar wist niet dat video ook omgezet kon! Even proberen dus!

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:54

M'n filmpje is MPEG-4 bestand... Maar toch kan ik 'm niet kopieren naar i-tunes...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:12

Jukurensha schreef:
M'n filmpje is MPEG-4 bestand... Maar toch kan ik 'm niet kopieren naar i-tunes...

Gaar... Hoe groot is het bestand? Te groot is ie vast niet... En als je meerdere keren na elkaar probeert?

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:23

Het is 2,98 MB...

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 23:55

Miss dat een van jullie me kan helpen...ik probeer een dvd op mn ipod te zetten (nano 3e gen) en normaal gesproken convert ik m altijd van avi naar mp-4 met prism video convertor maar nu krijg ik m op mn ipod zonder geluid...nou zie ik dat het omgezette bestand ook op de pc geen geluid afspeelt. Iemand nog een goede tip voor videoconvert programmatjes of waarom er geen geluid bij mij zit?