Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Foutcode: 80004005
Oplossing:
Ga naar C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
en daar zal je vast een map vinden met je email als naam. Verwijder die map. Je kunt nu weer inloggen.
Zie je de map Local Settings niet? Dan is deze verborgen. Ga in de map van je gebruikersnaam bovenin naar Extra > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven moet je het bolletje ervoor aanklikken en dan OK
Citaat:Als je problemen hebt inloggen bij msn messenger en je krijgt de error 80048883 dan vind je hier de oplossing.
* Ga naar http://clientconfig.passport.net/ppcrlconfig.bin
* Download het bestand
* Hernoem het bestand naar ppcrlconfig.dll
* Kopieer het daarna naar C:Documents and Settings[Windows USER]Application DataMicrosoftIdentityCRL directory op je pc
Normaal kan je nu zonder problemen terug inloggen.
Niek123 schreef:oliebol!! ben ik gehackt?? computer zegt je aanmeldingsnaam en wachtwoord komen niet overeen ofzo!! kan ik mijn hotmail. nu ook nog afmelden? Ik wil niet dat diegene in mijn mail zit.
Anniek schreef:Mijn msn laat de muziek die ik luister niet zien.
Ik speel de muziek af in Windows Media Player, en vink die Optie aan bij het persoonlijke bericht. Bij m'n laptop deed die het toen gewoon, maar deze doet niks...
En een ander msn aanmaken kan gewoon bij www.hotmail.com of www.msn.com dacht ik...
nadine0204 schreef:mijn onderschrift blijft nooit staan weet iemand er iets op?
Sundancer schreef:Anniek schreef:Mijn msn laat de muziek die ik luister niet zien.
Ik speel de muziek af in Windows Media Player, en vink die Optie aan bij het persoonlijke bericht. Bij m'n laptop deed die het toen gewoon, maar deze doet niks...
En een ander msn aanmaken kan gewoon bij www.hotmail.com of www.msn.com dacht ik...
Moet je bij opties van je Windows Mediaplayer ff met plugins gaan stoeien