Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sannens schreef:Hier vandaag loon gekregen en een dertiende maand. Geen volledige, want ik werk hier pas per april. Maar toch een mooi extra bedrag die direct naar de spaarrekening kon.
Voor Black Friday hebben we een buggy gekocht voor m’n dochter. Ik had al een aantal maanden eentje op het oog. Nu met Black Friday niet veel meer korting dan anders, maar een prima prijs. Dus besloten hem nu te halen omdat we hem toch willen en volgend jaar op reis nodig hebben.
Verder heb ik nu voor het eerst een begroting voor de maand gemaakt. Jemig wat is het confronterend hoeveel je dan ‘over’ hebt en wat dus anders op gaat aan spullen. Dus eens kijken of we daar goede keuzes in gaan maken komende maand.
Fitzroy schreef:Hier ook de 13e maand al binnen. En ook nog een vitaalbijdrage.
Ik heb wel wat BF aankopen gedaan, kleding en schoenen bij met dikke korting en nog outdoorlaarzen. Maar niet in verhouding tot wat je er normaal voor zou betalen.
Mijn spaardoel had ik ook al gehaald dus ik heb mezelf een cruise naar de Caribbean kado gedaan.
joyce_eddy schreef:Maar ook dan is her de moeite om wel na je contract aflopen te bellen voor korting… tip voor iedereen
secricible schreef:Bij kpn idd ook. Wij hebben alleen kpn maar krijg geen korting van ze ondanks dat we er al jaren zitten
ApplePapple schreef:Ik zou graag wat meer eten voor de week voorbereiden en invriezen. Mealpreppen dus.
Maar ik vind het heel moeilijk daar iets voor de verzinnen / recepten voor te vinden.
Iemand tips??
Mando schreef:Zag net op insta gymhealthu die lekkere recepten had.
Kruiden maak ik ook zelf alles zonder zout.
Kiptandori maak ik zo.
https://www.projectgezond.nl/kip-tandoori/