Ik heb nu gelijk ideeën voor mij eigen hokje. Die is alleen wel een stuk kleiner.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coconut schreef:Leuke update weer! Wat wordt Brego groot!
rocymax schreef:Leuke, gezellige update![]()
Wat wonen jullie ook heerlijk zo vrij met de dieren,net als wij. Ultiem geluksgevoel!
DeniseES schreef:Wat een waardeloze winter heahmaar we hebben inderdaad een beetje wit gehad!
![]()
Ik zie al een update of 8 die kerstboom voorbij komen![]()
rocymax schreef:Het ziet er allemaal reuze gezellig uit zo
Hilary schreef:Die kat is zo leuk (Brego uiteraard ook, maar de gemiddelde hond is volgens mij wat meer “ik wil overal bij zijn” dan de gemiddelde kat).
Off topic: die bekers hebben wij op kantoor ook
DeniseES schreef:OMG BREGO! VARKEN
Zo leuk om te zien dat je je eigen plekje ervan maaktlekker doen wat jij wilt en kopen wat je zelf mooi vindt
Ik ben zo benieuwd wanneer het af is (voor zover dat kan
altijd wel iets te doen)
Mer1980 schreef:Heerlijke update wereen Brego is wel een portret hoor
die muis
sureido schreef:Nu wil ik echt weer terug naar kerstmis..Of eigenlijk niet, vooruit naar kerstmis. Dan zijn we hopelijk een beetje deze ellende voorbij. Wat een leuke update weer!
Lara schreef:Hoi!
Ik ben even nieuwsgierig want ik weet dat ik je wel heb zien plaatsen over dat jullie stallen zouden bouwen voor de winter.. maar die heb ik eigenlijk helemaal nog niet gezien! Zijn die er wel gekomen uiteindelijk of zo gelaten?
Prairy schreef:Oh wat is er met je konijntje gebeurd? Of is dat al eerder geweest en heb ik dat gemist?