[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 13:03

Fijn dat je er iets mee kan. :)

Ik heb nu gelijk ideeën voor mij eigen hokje. Die is alleen wel een stuk kleiner.

Prairy

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:10

Die broek hangers zijn erg stevig, ik heb ze voor broeken gehad.

Zijn op marktplaats ook wel te vinden, scheelt weer geld ;)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 16:05

Ik dacht: kunnen heel december wel in 1 post doen.. maar beter van niet :') Dus voor nu: de eerste week van december, 2 t/m 8 :D Terug in de kerstsferen :')

Kerstboom wordt al voorzien van de eerste cadeautjes :+:

Afbeelding

En we zijn begonnen aan de lampjes buiten :D

Afbeelding

Genieten vooral ook van de andere verlichting, wat ons werk toch een stuk makkelijker maakt! :D

Afbeelding

Zelfs de cavaletti maar weer tevoorschijn gehaald om lekker mee aan de slag te kunnen :):)

Afbeelding

Hier en daar wat dingen repareren.... Jay was het in ieder geval niet, dat zie je zo aan z'n snuit _O-

Afbeelding

En af en toe jezelf wat verwennen :D :D :D

Afbeelding

Al worden we genoeg verwend deze week met mooie weersverschijnselen! <3 Onze pot met goud <3

Afbeelding

Nog steeds prachtig om in 't bos te rijden :+:

Afbeelding

En woensdagochtend werden we wakker met dit prachtige plaatje vanuit de slaapkamer <3

Afbeelding

Snel naar buiten om te genieten van dit heerlijke winterse weer <3 Toen dachten wij nog: dit belooft een mooie winter te gaan worden _O- Naïef dat wij waren :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

3x Tamme vanuit een iets andere hoek :') <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brego blijft ook maar groeien.. met z'n blije bakkes :')

Afbeelding

Belooft een mooie dag te worden <3

Afbeelding

Jammer dat we naar 't werk moeten :')

Afbeelding

Toch voelen we ons wel heel trots als we elke ochtend wegrijden, achterom kijken en dit zien:

Afbeelding

Dan weten we gelijk weer waarom we zo hard werken :+:

Volgende ochtend was de rijp vastgevroren op de bomen, zo'n mooi plaatje <3

Afbeelding

Was Wilg het niet mee eens _O-

Afbeelding

Afbeelding

Poging om de mini's uit elkaar te houden.. Kaatje hengstig, en we willen heel graag een veulen.. maar het liefst gewoon volgend jaar in de lente :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onze erfhond in wording :P

Afbeelding

Wordt steeds drukker onder de boom, wat een gezellig gezicht is dat toch :+:

Afbeelding

Vaatwasser was kapot, maar omdat we aankomend weekend weggaan, toch nog 'even snel' een nieuwe tweedehands vaatwasser wezen halen, wel zo fijn voor m'n ouders :P

Afbeelding

Want, wij gingen een weekendje naar Valkenburg! :D Uitgebreid verslag heeft al in het topic gestaan, dus alleen nog even wat sfeerbeelden :D Ons ontzettend leuke B&B <3

Afbeelding

De véél te drukke grotten, maar wel superleuk om een keer gezien te hebben :D

Afbeelding

En het gezellig dorpje :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zondags zijn we nog andere grotten wezen bezoeken, waarin ze de Romeinse catacomben hebben nagemaakt... stiekem toch wel eng, wetende dat je je lampje straks erg hard nodig hebt, omdat je anders niets kunt zien!! :oo Iets met een trauma door schoolreis naar de grotten in Londen _O-

Afbeelding

Bijzonder!!

Afbeelding

Gelukkig mochten we ook weer naar huis, ondanks de verschrikkelijke wind, toch even snel knuffelen met m'n grote liefde <3 :+:

Afbeelding

En die 2 binnen natuurlijk ook <3

Afbeelding

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 17:31

Leuke update weer :) ! Wat wordt Brego groot!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:15

Leuke, gezellige update :)

Wat wonen jullie ook heerlijk zo vrij met de dieren,net als wij. Ultiem geluksgevoel!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 10:10

Wat een waardeloze winter heah := maar we hebben inderdaad een beetje wit gehad! :D

Ik zie al een update of 8 die kerstboom voorbij komen _O- :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 10:15

Coconut schreef:
Leuke update weer :) ! Wat wordt Brego groot!

Dankjewel :D Nou hè! :oo

rocymax schreef:
Leuke, gezellige update :)

Wat wonen jullie ook heerlijk zo vrij met de dieren,net als wij. Ultiem geluksgevoel!

Jaa, fijn hè :+:

DeniseES schreef:
Wat een waardeloze winter heah := maar we hebben inderdaad een beetje wit gehad! :D

Ik zie al een update of 8 die kerstboom voorbij komen _O- :')

Hahaha ja, we hebben een beetje wit/ijs gehad inderdaad _O- Daar is ook alles mee gezegd haha. En die kerstboom heeft er ook tot ergens in februari gestaan ofzo, dus je zal 'm nog wel ff voorbij zien komen ook _O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 16:41

Gelijk maar weer door! :D 9 t/m 15 december! :D

Ons in Valkenburg gekochte grijze schaap op de stoel gelegd :D Leukkk :):)

Afbeelding

Wat zou ik toch graag terug willen komen als kat.. wat een leventje hebben die :')
Beetje op een boek zitten... i.p.v. hem uit je hoofd te moeten kennen _O-

Afbeelding

In de wasmand slapen i.p.v. de was moeten doen :')

Afbeelding

Zachte dekentjes opzoeken om op te slapen, zijn soms nog verwarmd ook! :P

Afbeelding

Je óveral mee bemoeien... inpakken zelfs voor de beste inpakkers een uitdaging maken :')

Krijg je nog hulp ook, van de hond :=

Afbeelding

Als je er maar met je neus bovenop kunt zitten... óók met de cadeautjes ónder de boom leggen...

Afbeelding

Even testen wat erin zit :')

Afbeelding

Volgens mij een dekje.... <<)

Afbeelding

Maar ook met voeren, meneer wil overal bij zijn :') :+:

Afbeelding

Doggo gewaarschuwd voor de muis.... "Niet opeten Brego, dat is niet goed voor je..."

Afbeelding

Gewoon doen uiteraard, conclusie: is niet goed voor 'm.. resultaat: muis op de vloerbedekking _-:( :r

Spoiler:
Afbeelding

Uiteraard ook weer verder met de kerstversiering :D Ziet er gezellig uit vanaf buiten :+:

Afbeelding

Verder met de lampjes buiten, onder toeziend oog van Brego :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er toch best leuk uit zo! :D :):)

Afbeelding

Om het huis ook te kunnen verlichten zijn we toch maar het dak op gekropen... Kevin eerst :D

Afbeelding

Maar ziet er mooi uit <3

Afbeelding

Ook binnen gaan we verder los, zelfs de trap krijgt kerst-aankleding :D :')

Afbeelding

Tussendoor natuurlijk ook even lekker met de konijntjes knuffelen <3

Afbeelding

Vrijdagochtend voor het werk even snel onze nieuwe binnencamera geïnstalleerd :D Mooie provisorische opzet zo :')

Afbeelding

Brego mee, om bij m'n ouders af te zetten :P

Afbeelding

En vanaf m'n werk de mini's in de gaten houden :D

Afbeelding

Kreeg nog een leuke vraag van mijn theezakje :P Volgens mij is die al in vervulling gegaan :D

Afbeelding

Na het werk Brego weer ophalen en naar de kerstmarkt in Dordrecht! Uiteindelijk geluk dat we zijn geweest, want de andere dagen werd het door de harde wind afgelast.. :(:) En een héle goeie training voor Brego..
Wachten op de bus :D

Afbeelding

En in de bus :')

Afbeelding

Voor de rest geen foto's, want het was zwaar werk om Brego bij de les te houden hahaha, zoooooveel geurtjes!! :oo

Zaterdag opgeschrikt door gescheur door onze straat! :oo Bleek een oldtimer race te zijn, oja.. vergeten :') Kwamen een hoop leuke autootjes voorbij! :D Alleen het boodschappen doen werd zo wel een uitdaging :')

Afbeelding

Ennnn het gras begint te groeien!!! :):)

Afbeelding

Maar op het grotere plaatje zie je er nog niet heel veel van _O-

Afbeelding

Jay lekker gelongeerd :+:

Afbeelding

En met Tamme tussen de raceauto's door geracet om een stukje in 't bos te racen.. uhhh rijden :D

Afbeelding

Lekker bijkomen in z'n pyjama <3

Afbeelding

's Avonds lekker op de bank met een oliebol van de kerstmarkt.. nouja Flits en ik _O-

Afbeelding

Zondag de bank gezellig gemaakt met nieuwe kussens en dekentjes <3

Afbeelding

En ook op de kerstmarkt in Dordrecht hebben we nog weer een schaap gekocht, een hele zachte witte <3 Hier gecombineerd met nieuw kussentje uit Valkenburg <3

Afbeelding

Verder lekker buiten bezig geweest, o.a. bij de mini's weer lekker schoongemaakt :+:

Afbeelding

Wat zullen die lekker slapen vannacht :+:

Afbeelding

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:24

Het ziet er allemaal reuze gezellig uit zo :)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:34

Die kat is zo leuk (Brego uiteraard ook, maar de gemiddelde hond is volgens mij wat meer “ik wil overal bij zijn” dan de gemiddelde kat).
Off topic: die bekers hebben wij op kantoor ook :')

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 22:36

OMG BREGO! VARKEN _O-

Zo leuk om te zien dat je je eigen plekje ervan maakt <3 lekker doen wat jij wilt en kopen wat je zelf mooi vindt <3 Ik ben zo benieuwd wanneer het af is (voor zover dat kan :P altijd wel iets te doen)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:01

Heerlijke update were <3 en Brego is wel een portret hoor <3 die muis :r

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 12:15

rocymax schreef:
Het ziet er allemaal reuze gezellig uit zo :)

Dankjewel! :D

Hilary schreef:
Die kat is zo leuk (Brego uiteraard ook, maar de gemiddelde hond is volgens mij wat meer “ik wil overal bij zijn” dan de gemiddelde kat).
Off topic: die bekers hebben wij op kantoor ook :')

Haha.. jaa Flits is zo leuk!! :+: Echt een fantastische kat _/-\o_ Hij luistert ook serieus en loopt soms de hele tijd achter je aan om te kijken wat je aan het doen bent, overal dus met z'n neus bovenop :') Rondje voeren moet ie bij zijn, kent alle rituelen dus soms loopt ie wat voor en gaat ie zitten wachten op het volgende punt _O- Net als met het naar bed gaan, hij weet waar we dingen moeten doen, dus loopt ie mee en gaat ie alvast zitten op de plek waar we het licht uitdoen, loop ik de trap op, rent ie weer langs me en gaat voor de deur van de douche zitten enz :') Lach me vaak kapot om die kat hahaha
Oh echt! Haha ook ICT dus :P

DeniseES schreef:
OMG BREGO! VARKEN _O-

Zo leuk om te zien dat je je eigen plekje ervan maakt <3 lekker doen wat jij wilt en kopen wat je zelf mooi vindt <3 Ik ben zo benieuwd wanneer het af is (voor zover dat kan :P altijd wel iets te doen)

Varken _O-
Jaaa.. tis zo leuk!! :):) En daar ben ik ook benieuwd naar haha, deze zomer gaan we (als het allemaal mee wil zitten) hopelijk al gróte stappen maken buiten :):)

Mer1980 schreef:
Heerlijke update were <3 en Brego is wel een portret hoor <3 die muis :r

Hahaha ja, die was wel ff minder leuk _O- Tekent 'm wel: lekker eigenwijs zijn en dan uiteindelijk ons alsnog met de paasei opzadelen _O-

Moet ik 'm hier natuurlijk wel ook even showen :):) Knappe Dije op de foto gezet gisteren :D

[ITP] Friese hengst Dije steelt harten..

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 14:10

Knappe vent is het toch <3

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:24

xXutopiaXx schreef:
Varken _O-
Jaaa.. tis zo leuk!! :):) En daar ben ik ook benieuwd naar haha, deze zomer gaan we (als het allemaal mee wil zitten) hopelijk al gróte stappen maken buiten :):)

Jammer joh :') (alhoewel, zelf alle tijd nu)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 21:32

Thanks Mer :D

Hahaha Denise, zo lang we aan materialen kunnen blijven komen.. kunnen we in ieder geval iets... laten we hopen dat dat nog lang veilig mogelijk blijft :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-20 17:25

En dooorrr.. weer even terugdenken aan die gezellige tijd :+: 16 t/m 22 december :):) De aanloop naar de feestdagen <3

Deze week een paar dagen opgepast op de diertjes van een vriend van mij, in zijn prachtige boerderij :+: Terwijl mijn ouders lekker bij ons thuis zaten :P

Afbeelding

Met een heerlijke jacuzzi :):)

Afbeelding

Daar nog even op de laatste cadeautjes-jacht :D

Afbeelding

Bij thuiskomst ook een leuk pakketje gevonden :):) Cadeautje voor m'n papa :D

Afbeelding

Jay klaarmaken voor de smid :D Gelukkig ben ik nooit alleen haha :+:

Afbeelding

Waar we tevergeefs best lang... op hebben zitten wachten... :(:)

Afbeelding

Ook deze week weer voer inslaan! :D We hopen er altijd langer mee te doen, dan dat we uiteindelijk doen _O- Ergens gaat er iets mis in onze berekening hahaha

Lieve Brego wilde zó graag mee.. vooruit dan maar... <3

Afbeelding

Moet genoeg zijn voor ff toch?! :P

Afbeelding

Gelijk ook maar weer even Van Cranenbroek.. als je er dan toch in de buurt zit :P Hondjes mogen alleen uitsluitend mee naar binnen als ze ín het winkelwagentje zitten.... discriminatie is 't, kleine witte keffertjes mogen wel mee, en deze lieve grote lobbes niet... nou, past nog net _O-

Afbeelding

Afbeelding

Thuis weer spulletjes uitladen, wordt je sterk van :):)

Afbeelding

Mini's zijn blij met hun mooie stalletje, lekker schuilen voor de regen :D

Afbeelding

Wilg vond het tijd voor de groene grasjes aan de overkant... ^)

Afbeelding

Dus we hadden weer even wat te repareren :=

Afbeelding

Afbeelding

Verder aan de tafel! :):) Want die moet af zijn voor het kerstdiner!! :):)

Afbeelding

Eerste laag is eraf geschuurd :D

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl ik lekker een rondje ben gaan rijden :D

Afbeelding

In het donker verder met de lichtjes <3 De mini's krijgen een nóg gezelliger huisje :+:

Afbeelding

Afbeelding

En ook de andere kant van het huis verder voorzien van lampjes <3

Afbeelding

Afbeelding

Bijna klaar.... 'alleen' de schuren nog ff _O- Maar ziet er zó leuk uit!!!
Spoiler:
We hebben ze nog steeds aan _O-

Afbeelding

Samen filmpje kijken :+:

Afbeelding

Ook binnen méér lichtjes <3

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdagavond naar een kerstbal geweest <3 Voor het eerst in hele lange tijd weer eens gedanst. Ik heb het vroeger een paar jaar gedaan, mijn oude danslerares was er ook, dus we hebben even samen gedanst <3

Afbeelding

Later kreeg Kevin ook de smaak te pakken en hebben we nog een beetje samen gedanst :D <3

Afbeelding

Kerstboom gaat er ook steeds mooier bij staan... mijn ouders hebben nu ook hun cadeautjes gedropt.. dat wordt me een feestje! :oo

Afbeelding

En zondag zijn we die twee lieve konijntjes wezen ophalen :):) Marsh en Mallow <3 Foto's heb ik al genoeg gespamt, dus alleen even 2 lieve fotootjes.. <3

Marsh <3
Afbeelding

Mallow <3 Die helaas pas het leven alweer heeft gelaten... |( veel te jong nog..
Afbeelding

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 17:28

Nu wil ik echt weer terug naar kerstmis.. :( Of eigenlijk niet, vooruit naar kerstmis. Dan zijn we hopelijk een beetje deze ellende voorbij. Wat een leuke update weer!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:19

Hoi!

Ik ben even nieuwsgierig want ik weet dat ik je wel heb zien plaatsen over dat jullie stallen zouden bouwen voor de winter.. maar die heb ik eigenlijk helemaal nog niet gezien! Zijn die er wel gekomen uiteindelijk of zo gelaten?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 19:44

Oh wat is er met je konijntje gebeurd? Of is dat al eerder geweest en heb ik dat gemist? :(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-20 21:18

sureido schreef:
Nu wil ik echt weer terug naar kerstmis.. :( Of eigenlijk niet, vooruit naar kerstmis. Dan zijn we hopelijk een beetje deze ellende voorbij. Wat een leuke update weer!

Nou hè... zo'n gezellige tijd, met z'n allen bij elkaar, knus <3 Nog ff wachten en dan kunnen we met z'n allen knus rond een kampvuurtje, op zwoele zomeravonden :+:

Lara schreef:
Hoi!

Ik ben even nieuwsgierig want ik weet dat ik je wel heb zien plaatsen over dat jullie stallen zouden bouwen voor de winter.. maar die heb ik eigenlijk helemaal nog niet gezien! Zijn die er wel gekomen uiteindelijk of zo gelaten?

Hoi Lara :D We hadden voor afgelopen winter niet genoeg tijd om alles te laten maken, met de levertijden zouden we toch na de winter uitkomen. Dus we hebben ervoor gekozen om deze winter alleen te doen met de schuilstalletjes die hier en daar al stonden. Gelukkig is het een hele zachte winter geweest en hebben ze er eigenlijk amper gebruik van gemaakt. De stalwanden zijn inmiddels wel besteld, maar een levertijd van 12 weken ofzo! :oo Dus aankomende winter hebben we wel lekker stalletjes voor ze :D Deze zullen we wel zo maken dat ze ook allemaal een uitloop hebben, verhard én zand, dus dan kunnen ze zelf kiezen wat ze willen :D Leuk dat je het vraagt :+:

Prairy schreef:
Oh wat is er met je konijntje gebeurd? Of is dat al eerder geweest en heb ik dat gemist? :(

Heb ik nog niet eerder genoemd, want het is pas 2 dagen geleden gebeurd :( Ze lag ineens dood in haar hokje... dus met de updates zijn we op het punt dat we haar net hebben opgehaald, in real life is ze net overleden ;( Toen we d'r haalde was het al geen best konijntje, slechte gezondheid.. mijten, mager, dunne mest, traanoogjes, niet goed willen eten... ze heeft het nog een tijdje goed gedaan uiteindelijk, was heel lief.. maar blijkbaar toch te zwak :(:) Arm beestje... |(

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 21:28

;( arm beestje... Maar ze heeft dan in ieder geval nog een laatste beetje liefde gehad bij jullie Y;(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-20 21:34

Jaaa.. heb d'r doodgeknuffeld denk ik :') <3 Y;(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 23:40

KERST!!!

Heerlijk zeg, om daar weer ff naartoe terug te gaan... <3 Heb er nu alweer zin in!! Echt heel leuk om die foto's weer terug te zien.. het was zó gezellig, onze eerste kerst in ons eigen huisje :+: Met mijn ouders en m'n omaatje er gezellig bij! Kerstavond een fantastisch kerstdiner gehad, 1e kerstdag een zalig kerstontbijt met z'n allen, 's avonds mijn beste maatje langsgekomen voor een kaasfondue :9 En 2e kerstdag een middag tapas eten met mijn ouders, diezelfde oma en mijn oom, tante en neefjes van diezelfde kant van de familie :+: 's Avonds weer lekker samen :+:

Maar, we hadden nog een kleine aanloop naar de feestdagen.. De eettafel moest bijv. nog af!! Dat is gelukt :):)

Afbeelding

Van een hele donkergelakte tafel, naar deze mooie licht houtkleurige :+:

Afbeelding

Gelijk binnen gezet... wat een chaos _O-

Afbeelding

Konijntjes moesten geknuffeld worden <3

Afbeelding

Rondje wandelen om te kijken of alles nog goed is :D

Afbeelding

Afbeelding

Tegelijk het nieuwe gras ook ff checken..

Afbeelding

Nieuwe spiegels opgehangen <3

Afbeelding

Nieuwe kleed neergelegd, en in het hoekje een leuk dingetje neergezet :D <3

Afbeelding

Uiteraard ging het uitpakken van de spiegels weer onder toeziend oog van Brego én jawel, Flits :') <3

Afbeelding

Uiteraard hoort 'kerstrijden' bij de kerstdagen :D En die Tamme staat het allemaal ook gewoon toe _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Normaal deed ik dat altijd samen met mijn vriendinnetje Denise, en Wilgje.. maar die is nu ook bij ons, dus haar baasje maar op deze manier verrast <3

Afbeelding

Jay z'n straatje schoongeveegd :D

Afbeelding

Begint nu toch wel erg modderig te worden.. hopende op vorst die het vocht een beetje uit de grond zou trekken.... tevergeefs, bleek _O-

Afbeelding

Gelukkig hebben ze nog wel genoeg droge plekken om lekker te staan en slapen :D

Afbeelding

Even lekker bijkomen met een boekje <3

Afbeelding

Zooo, helemaal gezellig gemaakt :D Nieuwe lamp opgehangen, bosje bloemen erbij, deco op tafel en de vensterbank als bank gemaakt met schapenvachtjes en kussentjes :+: :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M'n ouders en oma in de woonkamer geparkeerd en de tafel om gaan toveren in kersttafel :D :):) <3 :+:

Afbeelding

Afbeelding

En met alleen sfeerverlichting :+:

Afbeelding

Op elk bord een envelop met hele lieve kaart van Kevin <3

Afbeelding

Voorgerecht! :):) Griekse pakketjes :9 Iets van kaas in bladerdeeg met honing :9 Kevin kan zooo lekker koken :9

Afbeelding

Hoofdgerecht op tafel, van alles! Stoofpeertjes, zoete aardappelcrème, gekarameliseerde witlof, knolselderijpuree, in roomboter gebakken spruitjes :9

Afbeelding

En iedereen een fantastisch gebakken stukje hertenbiefstuk :9

Afbeelding

Als toetje: kersttiramisu.... whatever that was... het was wel lekker haha :D :9

Afbeelding

En toen moesten we deze nog soldaat maken _O-

Afbeelding

Elk jaar zeggen we weer: nu niet zo overdreven doen hoor.. maar elk jaar weer, beginnen we met z'n allen al in juni met het verzamelen van kerstcadeautjes _O- En dit jaar was voor het eerst oma op de 'cadeautjes-uitpak-avond', dus die is ook goed verwend :D Over oma gesproken, ze was nog nóóit zó laat naar bed geweest, in d'r hele (86-jarige durende) leven niet! :oo Half 4 waren we pas klaar!! En ze heeft het zo dapper volgehouden!! Want ze wilde haar cadeautje aan ons allemaal per sé als laatste geven :') :+: <3 We zijn allemaal super verwend, maar het leukste blijft toch: zo'n origineel cadeau vinden, dat perfect bij die persoon past, waarvan ze eigenlijk niet wisten dat ze het al hun hele leven misten :') En dan die mengeling van blijdschap en verbazing op de gezichten als ze het uitpakken <3 En de hele voorpret van weten wat er onder de boom ligt haha :):)

Anyhow, de volgende ochtend zag hij er zo uit _O- Alleen de laatste cadeautjes voor vriendinnetjes lagen er nog onder :')

Afbeelding

Gelijk alle verpakkingen maar in de pick-up gepropt om af te leveren bij de werf :=
Spoiler:
Dit zijn niet alleen kerstcadeautjes hoor _O- Dit hebben we al lopen verzamelen vanaf het moment dat we hier kwamen wonen, garage zat aardig vol, dus moest maar 's weg :')

Afbeelding

Als we dan toch met de auto's bezig zijn, gelijk de accu van m'n trouwe ouwe Mazda maar even vervangen.. hij ging wat lastig starten met die kou.... niet zo gek als je ziet wat er uit kwam _O- Boven is origineel, onder zat er in.. ik moet echt beter op gaan letten als ik m'n auto naar de garage breng _O-

Afbeelding

Uiteraard hebben alle beestjes ook cadeautjes gehad :') Konijntjes hun snoephartjes gegeven :+:

Afbeelding

Afbeelding

En ook allemaal een nieuw kauw-speeltje :D

Afbeelding

Kevin heeft niet alleen voor ons lekker gekookt, maar ook de paarden kregen een heerlijke kerst-smoothie :9 :D

Afbeelding

Omnomnom... :9

Afbeelding

Wat hebben ze daar allemaal van genoten.. Jay..

Afbeelding

Splashy..

Afbeelding

Wilg natuurlijk ook <3

Afbeelding

En de mini's :D

Afbeelding

Tamme heb ik gegeven, dus alleen een smerige bewogen close-up foto :') Die zal ik jullie besparen, zullen al genoeg foto's in deze post komen gok ik :=

Oja, Flits een nieuwe krabplank :):)

Afbeelding

Maar de doos is natuurlijk leuker.... ^)

Afbeelding

En Brego een nieuw knuffeltje, George.... zo heette deze giraffe nou eenmaal.. :')

Afbeelding

Ik ook maar gelijk aan het spelen geslagen, superleuke Van Haasteren puzzels gekregen van de kerstman :):) Heerlijk zitten puzzelen met een show van Hans Teeuwen als achtergrondgeluid _O-

Afbeelding

Volgende ochtend samen met Brego gevoerd :+:

Afbeelding

En gemest := Hier moeten we echt wat mee _O-

Afbeelding

Daarna gezellig tapas gegeten met familie <3 Alleen een foto van het héérlijke toetje :9

Afbeelding

Brego in de tussentijd bij m'n ouders gewacht op ons, dan hoefde ie niet zo lang alleen te blijven :+: Dus 's avonds allemaal moe weer terug naar huis <3

Afbeelding

Om nog even van een filmpje te genieten op de bank :+:

Afbeelding

Volgende dag nog een cadeautje gepast.. Jay eindelijk z'n eigen zweetdeken! :):) Kleur staat 'm goed <3

Afbeelding

Brego maakt gelijk misbruik van de situatie.... ^)

Afbeelding

Rest van de week ook vrij, dus lekker genieten <3

Afbeelding

Afbeelding

Nee, dat zijn geen molshopen, da's mest _O-

Afbeelding

Brego denkt nog steeds dat ie heel klein is :')

Afbeelding

Ter vergelijk:
Afbeelding

Afbeelding

Zaterdagavond naar Arthur's XXL christmas sale gereden :):) 'Even' een nieuw bitje uitzoeken voor Jay..... :wow:

Afbeelding

Volgende dag maar gelijk getest, wat een goeie koop :D +:)+

Afbeelding

En het weekend afgesloten met een filmavond bij Pathé, dekentje mee :D Stond een churroskraampje :9 :+: Dus daar hebben we ons toch ook nog maar weer laten gaan :D

Afbeelding

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 00:23

Ik was ook weer even in de kerst sfeer. Wat heeft Brego toch een ondeugende uitstraling :+