Ik heb nu gelijk ideeën voor mij eigen hokje. Die is alleen wel een stuk kleiner.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus voor nu: de eerste week van december, 2 t/m 8
Terug in de kerstsferen 

Onze pot met goud 

Toen dachten wij nog: dit belooft een mooie winter te gaan worden
Naïef dat wij waren 

Uitgebreid verslag heeft al in het topic gestaan, dus alleen nog even wat sfeerbeelden
Ons ontzettend leuke B&B 

Iets met een trauma door schoolreis naar de grotten in Londen

! Wat wordt Brego groot!
maar we hebben inderdaad een beetje wit gehad!
Coconut schreef:Leuke update weer! Wat wordt Brego groot!
Nou hè! 
rocymax schreef:Leuke, gezellige update![]()
Wat wonen jullie ook heerlijk zo vrij met de dieren,net als wij. Ultiem geluksgevoel!

DeniseES schreef:Wat een waardeloze winter heahmaar we hebben inderdaad een beetje wit gehad!
![]()
Ik zie al een update of 8 die kerstboom voorbij komen![]()
Daar is ook alles mee gezegd haha. En die kerstboom heeft er ook tot ergens in februari gestaan ofzo, dus je zal 'm nog wel ff voorbij zien komen ook
9 t/m 15 december! 
Leukkk 

Ziet er gezellig uit vanaf buiten 

Mooie provisorische opzet zo 

Volgens mij is die al in vervulling gegaan 

En een héle goeie training voor Brego.. 

Bleek een oldtimer race te zijn, oja.. vergeten
Kwamen een hoop leuke autootjes voorbij!
Alleen het boodschappen doen werd zo wel een uitdaging 

Hier gecombineerd met nieuw kussentje uit Valkenburg 

en Brego is wel een portret hoor
die muis
rocymax schreef:Het ziet er allemaal reuze gezellig uit zo

Hilary schreef:Die kat is zo leuk (Brego uiteraard ook, maar de gemiddelde hond is volgens mij wat meer “ik wil overal bij zijn” dan de gemiddelde kat).
Off topic: die bekers hebben wij op kantoor ook
Echt een fantastische kat
Hij luistert ook serieus en loopt soms de hele tijd achter je aan om te kijken wat je aan het doen bent, overal dus met z'n neus bovenop
Rondje voeren moet ie bij zijn, kent alle rituelen dus soms loopt ie wat voor en gaat ie zitten wachten op het volgende punt
Net als met het naar bed gaan, hij weet waar we dingen moeten doen, dus loopt ie mee en gaat ie alvast zitten op de plek waar we het licht uitdoen, loop ik de trap op, rent ie weer langs me en gaat voor de deur van de douche zitten enz
Lach me vaak kapot om die kat hahaha
DeniseES schreef:OMG BREGO! VARKEN
Zo leuk om te zien dat je je eigen plekje ervan maaktlekker doen wat jij wilt en kopen wat je zelf mooi vindt
Ik ben zo benieuwd wanneer het af is (voor zover dat kan
altijd wel iets te doen)
En daar ben ik ook benieuwd naar haha, deze zomer gaan we (als het allemaal mee wil zitten) hopelijk al gróte stappen maken buiten 
Mer1980 schreef:Heerlijke update wereen Brego is wel een portret hoor
die muis
Tekent 'm wel: lekker eigenwijs zijn en dan uiteindelijk ons alsnog met de paasei opzadelen 
Knappe Dije op de foto gezet gisteren 
16 t/m 22 december
De aanloop naar de feestdagen 
Terwijl mijn ouders lekker bij ons thuis zaten 

Cadeautje voor m'n papa 

Gelukkig ben ik nooit alleen haha 

We hopen er altijd langer mee te doen, dan dat we uiteindelijk doen
Ergens gaat er iets mis in onze berekening hahaha

Hondjes mogen alleen uitsluitend mee naar binnen als ze ín het winkelwagentje zitten.... discriminatie is 't, kleine witte keffertjes mogen wel mee, en deze lieve grote lobbes niet... nou, past nog net 

Want die moet af zijn voor het kerstdiner!! 

De mini's krijgen een nóg gezelliger huisje 

Maar ziet er zó leuk uit!!!

Voor het eerst in hele lange tijd weer eens gedanst. Ik heb het vroeger een paar jaar gedaan, mijn oude danslerares was er ook, dus we hebben even samen gedanst 

Marsh en Mallow
Foto's heb ik al genoeg gespamt, dus alleen even 2 lieve fotootjes.. 

Die helaas pas het leven alweer heeft gelaten...
veel te jong nog..
sureido schreef:Nu wil ik echt weer terug naar kerstmis..Of eigenlijk niet, vooruit naar kerstmis. Dan zijn we hopelijk een beetje deze ellende voorbij. Wat een leuke update weer!
Nog ff wachten en dan kunnen we met z'n allen knus rond een kampvuurtje, op zwoele zomeravonden 
Lara schreef:Hoi!
Ik ben even nieuwsgierig want ik weet dat ik je wel heb zien plaatsen over dat jullie stallen zouden bouwen voor de winter.. maar die heb ik eigenlijk helemaal nog niet gezien! Zijn die er wel gekomen uiteindelijk of zo gelaten?
We hadden voor afgelopen winter niet genoeg tijd om alles te laten maken, met de levertijden zouden we toch na de winter uitkomen. Dus we hebben ervoor gekozen om deze winter alleen te doen met de schuilstalletjes die hier en daar al stonden. Gelukkig is het een hele zachte winter geweest en hebben ze er eigenlijk amper gebruik van gemaakt. De stalwanden zijn inmiddels wel besteld, maar een levertijd van 12 weken ofzo!
Dus aankomende winter hebben we wel lekker stalletjes voor ze
Deze zullen we wel zo maken dat ze ook allemaal een uitloop hebben, verhard én zand, dus dan kunnen ze zelf kiezen wat ze willen
Leuk dat je het vraagt 
Prairy schreef:Oh wat is er met je konijntje gebeurd? Of is dat al eerder geweest en heb ik dat gemist?
Ze lag ineens dood in haar hokje... dus met de updates zijn we op het punt dat we haar net hebben opgehaald, in real life is ze net overleden
Toen we d'r haalde was het al geen best konijntje, slechte gezondheid.. mijten, mager, dunne mest, traanoogjes, niet goed willen eten... ze heeft het nog een tijdje goed gedaan uiteindelijk, was heel lief.. maar blijkbaar toch te zwak
Arm beestje...
Heb er nu alweer zin in!! Echt heel leuk om die foto's weer terug te zien.. het was zó gezellig, onze eerste kerst in ons eigen huisje
Met mijn ouders en m'n omaatje er gezellig bij! Kerstavond een fantastisch kerstdiner gehad, 1e kerstdag een zalig kerstontbijt met z'n allen, 's avonds mijn beste maatje langsgekomen voor een kaasfondue
En 2e kerstdag een middag tapas eten met mijn ouders, diezelfde oma en mijn oom, tante en neefjes van diezelfde kant van de familie
's Avonds weer lekker samen 

En die Tamme staat het allemaal ook gewoon toe 

Nieuwe lamp opgehangen, bosje bloemen erbij, deco op tafel en de vensterbank als bank gemaakt met schapenvachtjes en kussentjes

Griekse pakketjes
Iets van kaas in bladerdeeg met honing
Kevin kan zooo lekker koken 

En dit jaar was voor het eerst oma op de 'cadeautjes-uitpak-avond', dus die is ook goed verwend
Over oma gesproken, ze was nog nóóit zó laat naar bed geweest, in d'r hele (86-jarige durende) leven niet!
Half 4 waren we pas klaar!! En ze heeft het zo dapper volgehouden!! Want ze wilde haar cadeautje aan ons allemaal per sé als laatste geven
We zijn allemaal super verwend, maar het leukste blijft toch: zo'n origineel cadeau vinden, dat perfect bij die persoon past, waarvan ze eigenlijk niet wisten dat ze het al hun hele leven misten
En dan die mengeling van blijdschap en verbazing op de gezichten als ze het uitpakken
En de hele voorpret van weten wat er onder de boom ligt haha 
Alleen de laatste cadeautjes voor vriendinnetjes lagen er nog onder 

Dit hebben we al lopen verzamelen vanaf het moment dat we hier kwamen wonen, garage zat aardig vol, dus moest maar 's weg 

Boven is origineel, onder zat er in.. ik moet echt beter op gaan letten als ik m'n auto naar de garage breng 

Konijntjes hun snoephartjes gegeven 

Die zal ik jullie besparen, zullen al genoeg foto's in deze post komen gok ik 

Heerlijk zitten puzzelen met een show van Hans Teeuwen als achtergrondgeluid 

Hier moeten we echt wat mee 

Alleen een foto van het héérlijke toetje 

Dus 's avonds allemaal moe weer terug naar huis 

Kleur staat 'm goed 

'Even' een nieuw bitje uitzoeken voor Jay.....

Stond een churroskraampje
Dus daar hebben we ons toch ook nog maar weer laten gaan