Onze badkamer moest al tijd,werd echt minder.
Dit komt op de vloeren en achterzijde toiletten.

Muren komt een grijze grote tegel op.
IPV een klap deur voor de douche,krijgen we nu glazen schuifdeuren.

En dit vind ik een uitkomst.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Florale schreef:Wij hebben onze hypotheek overgesloten, en dit samen met nieuwe beglazing voor het hele huis, bijplaatsen van een groot zolderraam,en bestrating van de oprit en rondom een betonschutting mee laten nemen in een bouwdepot.
Onze badkamer moest al tijd,werd echt minder.
Dit komt op de vloeren en achterzijde toiletten.
[ [url=m/waAuP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muren komt een grijze grote tegel op.
IPV een klap deur voor de douche,krijgen we nu glazen schuifdeuren.
[ [url=m/IRP9o3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit vind ik een uitkomst.
superpony schreef:Merken jullie nog vershil in matte of glanzende tegels met schoonmaken?
Ik vind glanzend moeilijk, maar mat misschien nog moeilijker. Vooral om ze mooi te houden zonder beschadigen? Glanzende hebben een soort laag waar je zo makkelijk overheen veegt.
Lizz schreef:superpony schreef:Merken jullie nog vershil in matte of glanzende tegels met schoonmaken?
Ik vind glanzend moeilijk, maar mat misschien nog moeilijker. Vooral om ze mooi te houden zonder beschadigen? Glanzende hebben een soort laag waar je zo makkelijk overheen veegt.
Glanzende tegels zijn veel makkelijker schoonmaken. Je ziet er misschien sneller wat op, maar het is dan ook weer zo schoon. Bij matte tegels vind ik dat ook lastiger.
Hetzelfde geldt voor hoogglans keukenkastjes en matte kastjes. Hoogglans keuken is zoveel makkelijker dan mat qua schoonmaken.
Denise_Storm schreef:[ [url=m/iMYtQ0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uUcYri.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wCJLVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i6Zi06.png]Afbeelding[/url] ]
We hebben onze badkamer in een 3D-tekening staanEcht heel blij met dit ontwerp! Het is fijn dat het plaatje wat je in je hoofd hebt dan zo te zien en dat dat overeen komt haha.
Alleen de tegels... daar komen we nog niet echt over uit. Dit was het idee: licht grijze tegel op de wanden, 1 tint donker grijs op vloer en op de wand van de douchekop, het rand van het bad en de binnenkant van de nisjes in een grijze marmer tegel. Maar dat werd op de tekening toch wel erg grijs...
De verkoper had het dus zoals de foto’s erin gezet. Maar ik wilde eigenlijk absoluut geen witte tegelsMoet zeggen dat ik het mooier vind dan verwacht (wel nog grijze marmer tegels op de plekken zoals hierboven bedacht), maar dat ik op deze manier een beetje bang ben voor een badkuip effect (de tegels zo 50/50 wit grijs).
Hebben jullie nog ideeen, tips of inspiraties qua tegels?