Vandaag ben ik wel ff blij met die wind, nu kan ik aantonen dat het wel degelijk toch hier in huis na de renovatie. Ze komen vanmiddag alweer kijken,andere keren was het windstil,tja dan voel je amper tocht. Dus ik hoop dat deze wind no ff blijft. Hier ist ook grijs en af en toe regen.Tegen eind v.d. middag klaart het op.
Hier erg heftig onweer gehad. Ik zag 's middags op mijn stage (in Harlingen) het weer al omslaan. Terug in de auto heel veel regen gehad, je kon bijna niet meer autorijden oftewel je zag niet zoveel. 's Avonds boodschappen gaan doen en toen kregen wij echt de volle laag. De donder knalde erdoor en je voelde het gewoon doordreunen.
Helaas toen wij thuis kwamen, kwamen wij erachter dat de cv ketel uit was gegaan, omdat de aardschakelaar uit was gevallen. Kortom waarschijnlijk hebben wij dus een blikseminslag gehad of in de buurt of de electriciteit die van het onweer kwam, was de laatste druppel voor de printplaat. Gelukkig kwam de monteur binnen een half uur en was het allemaal te vervangen. Maar wel heel eng allemaal, toen de monteur hem voor de 1e keer weer aansloot kwamen de vonken uit het stopcontact. Gelukkig is nu alles weer goed .. En ik maar blij zijn dat er onweer was haha, nou we kregen meer dan dat ik wilde.