Samsung Galaxy S7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 18:55

Aartje schreef:
Bagheera_206 schreef:
De S8 wordt ergens half april gelanceerd toch? :=

Ja ik wil het dus wel graag bij Samsung houden... erg blij mee en werkt gewoon fijn. Maar hopelijk dan wel een goeie deal bij een andere provider.

Daar iemand nog een tip voor?

Ik kijk nooit specifiek bij providers maar op webshops. Die van mij had ik met een goede deal bij Typhone weg. Maar heb ook wel eens bij Belsimpel of Coolblue besteld. Vooral Typhone heeft regelmatig aanbiedingen :j

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:58

Ik heb mijn abbonnement bij Telfort. Tot nu toe geen problemen mee gehad (al zo'n 4 jaar). Ik had toen mijn S4 + abbo bij hun genomen en daar zat een soort verzekering bij in, heel handig! Nu met mijn S7 alleen een abbonnement daar, maar het bevalt nog steeds super :) Wat ik vooral fijn vind is dat het niet alleen online is, maar ze ook nog gewoon winkels hebben.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 08:07

Ik weet niet of het hier ook kan..
Maar ik probeer het gewoon. :)

Ik heb een auto radio, en kan via een USB poort mijn telefoon aansluiten, en hij laad dan wel op.
Maar wil heel graag via mijn telefoon (Spotify) muziek luisteren maar hij laat een melding zien als ik hem aansluit.

Alleen als ik hem weiger dan laat ie zien op de radio dat ie het niet doet.
En als ik hem accepteer, dan komt er geen muziek uit de speakers van de auto, alleen uit de telefoon.

Wil daar juist NIET mijn muziek vandaan hebben, maar uit de radio van de auto...
Wie kan mij helpen?
(Heb al geprobeerd om van te voren Spotify aan te zetten, en ook al toen ik hem net aangesloten had, beide doet ie het niet)

En vanmorgen een update gedaan op de telefoon, en daar laat ie weten dat de contacten en nog iets niet een back-up van kan maken.
Terwijl de eerste keer (zo'n 2 maanden geleden denk ik) wel lukte..

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 14:47

Frankrijk krijgt vandaag blijkbaar de nougat update. Ik heb nog niets met de scanner, hopelijk volgen we snel *\o/*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:11

Ik zit even te bedenken wat ik ga doen.

Kan vanaf mei me abbo verlengen. Heb een SO, maar misschien dat ik em verander. En zit te denken om de eventuele S8 erbij te nemen. En de S7 als reserve houden, of verkopen. Of gewoon bii de S7 blijven! :+

Bagheera_206

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:37

Altijd lastig dat soort dillema's. := Is het niet zo dat als je tegenwoordig een abonnement met toestel van meer dan 250 euro afsluit dat dit wordt geregistreerd als een lening? :?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 09:25

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 10:42

Ik vind het wel heel jammer dat de fm radio geen fm radio is :( daarom heb ik deze gekozen en geen iPhone...

Ik las dingen over updates maar geen radio te vinden.

Verder een 64Gb geheugenkaartje erin gedaan want mijn andere was vol en ben te lui om de foto's eraf te halen (bestaan daar geen mensen voor, fotoboeken maken enzo?)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:51

Ik wil bij een contact een andere beltoon instellen.
Nu zoek ik mij rot en via Google staat het leuk uitgelegd maar wanneer ik naar contact ga dan staat er bij mij geen "meer".
Wie weet raad?

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:16

moyra schreef:
Ik wil bij een contact een andere beltoon instellen.
Nu zoek ik mij rot en via Google staat het leuk uitgelegd maar wanneer ik naar contact ga dan staat er bij mij geen "meer".
Wie weet raad?

Je moet gewoon je contact openen, dan bovenaan op "bewerken" tikken, en dan staat er "meer" en die aantikken , en daar kan je ergens de beltoon aanpassen.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk :o

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:22

Afbeelding
Dat "meer" staat er dus niet -O-

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:35

Denk dat dat komt dat je contacten op je simkaart staan opgeslagen. Als ik dat doe zie ik meer ook niet staan. Bij mij staan ze op mijn Google account en dan kan ik wel de ringtoon aanpassen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:03

Klopt het dat steeds mijn locatie aangaat? Ik doe die uit omdat het veel batterij vreet, alleen als ik het nodig heb doe ik het aan maar nu net weer had ik zoiets van dat mijn batterij snel leeg was en ja hoor, stond locatie weer aan.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:35

Hoi allemaal, ik heb sinds gisteren ook een s7 edge in het blauw, ben er tot nu toe erg blij mee al heb ik nog lang niet alles uitgevonden. Het is wel al een heel verschil met mijn slome, trage s5 :+
Nou vroeg ik me af wat voor soort hoesje jullie hebben? Het liefst heb ik een insteek hoesje maar die zie je bijna nergens meer helaas. Of heeft iemand hier die toch nog kunnen vinden? Ik wil geen flip cover, die vind ik niet fijn en ik vind het zonde om zo'n mooi toestel volledig weg te stoppen in zo'n hoesje

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:43

@Chanicha, misschien moet je eens kijken wat je locatie juist gebruikt. Je moet het misschien afzetten bij locatie instellingen wat je locatie net mag gebruiken. Bij mij staat locatie standaard aan, maar ik merk niet meer batterij verspilling daardoor.

@EllaBellaah, wat bedoel je met een insteek hoesje? Ik heb gewoon een cover die rond de achterkant past, gaat goed zo

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:34

EllaBellaah schreef:
Hoi allemaal, ik heb sinds gisteren ook een s7 edge in het blauw, ben er tot nu toe erg blij mee al heb ik nog lang niet alles uitgevonden. Het is wel al een heel verschil met mijn slome, trage s5 :+
Nou vroeg ik me af wat voor soort hoesje jullie hebben? Het liefst heb ik een insteek hoesje maar die zie je bijna nergens meer helaas. Of heeft iemand hier die toch nog kunnen vinden? Ik wil geen flip cover, die vind ik niet fijn en ik vind het zonde om zo'n mooi toestel volledig weg te stoppen in zo'n hoesje

Bij de action hebben ze die. S7 past dan zelfs in die van de iphone 6.
Ik had die in het begin even vanwege dat er niet veel soeps vopr mij qua hoesjes was in hrt begin. Alie express heeft ook erg leuke! Bestel daar altijd. Nu weer 4 onderweg.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:51

EllaBellaah schreef:

Ik wil mijn telefoon nog wel eens laten vallen... -O- Dus heb zo een heel stevig hoesje. :=

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:47

Dit bedoel ik met een insteek hoesje, ik vind deze gewoon het fijnst, maar die zijn bijna nergens meer te vinden helaas.

Afbeelding

@Stamper, past de s7 edge ook in een hoesje van de iphone 6? Dat verruimt mijn zoekgebied wat meer.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 14:15

Dat denk ik wel!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 14:50

Dank je wel The_Cat!
Ella misschien op de markt kijken, daar hebben ze heel veel soorten!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 15:16

chanicha schreef:
Klopt het dat steeds mijn locatie aangaat? Ik doe die uit omdat het veel batterij vreet, alleen als ik het nodig heb doe ik het aan maar nu net weer had ik zoiets van dat mijn batterij snel leeg was en ja hoor, stond locatie weer aan.

Vergeet je het zelf misschien per ongeluk niet om het uit te zetten?
Dit gebeurt namelijk bij mij ook wel eens, want op het moment dat ik Maps wil gaan gebruiken, moet natuurlijk de locatie aan, en dan vergeet ik dat net zoals Mobiel Netwerk uit te zetten!
Maar, ik heb nog niet meegekregen of het ook daadwerkelijk veel batterij verbruikt.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:53

blauw?? cool! Wist niet dat die kleur er was!
Dacht alleen goud, zilver, wit, zwart en roze

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:38

Heeft iemand misschien een idee waar de functie opname verstopt zit :o
Zoek me rot.
Bij de s5 kon je een opname inspreken maar bij de s7 kan ik hem. Niet vinden.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 18:07

moyra schreef:
Heeft iemand misschien een idee waar de functie opname verstopt zit :o
Zoek me rot.
Bij de s5 kon je een opname inspreken maar bij de s7 kan ik hem. Niet vinden.

Bij mij staat die in de map Samsung.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:57

_/-\o_ held _/-\o_
Heb mij rot gezocht en er dus duizend maal overheen gekeken :roll: