Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cookies schreef:Jij kan het mooier verwoorden dan ik Shadow. De vorige huurder had ook al problemen. En deze huurder nu ook. Ik begrijp gewoon niet dat de verhuurder dan denkt je zoekt het maar uit met je sores.
Daar zou ik dan mijn geld aan uitgeven..
ik heb dat formulier gewoon. Maar als die beginstand niet klopt, dat de 7 een 8 zou zijn, dan zou het opeens een stuk logischer verbruik zijn.lifaya schreef:Ik heb de beginstand gewoon op het geeltje van de woningbouw staan. Is alleen 400kwh lager dan de beginstand die ik 2 weken later aan de oxxio heb doorgegeven. Althans volgens mij heb ik die doorgegeven? Ik zal morgen nog eens al mijnapieren doorspitten heb namelijk wel ergens de beginstand opgeschreven geloof ik!
Maar zelfs als de beginstand niet deugt dan verbruik ik nog steeds ca 11kwh per dag wat veel te veel is voor wat ik heb
lifaya schreef:Ik heb nog niks gehoord van de woningbouw. Ik ga als ik mijn ontbijt op heb even bellen. Elektricien zou ook via woningbouw komen als die zou komen dis daar is helaas nog niks over bekend.