Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Dan mag je namens mij doorgeven dat je baas een grote eikel is...
had zelfs al geregeld wie mijn ingeplande diensten in maart kon overnemen 
Mijn huidige accessoires komen van de Xenos. Alleen is mijn zeeppompje gebroken en die verkopen ze niet meer. Dan maar alles nieuw
Bij de Ikea hebben ze nu ook nieuwe series. Heb al gekeken naar bamboe spulletjes en matzwarte ..
De stoelen worden gemaakt in de stof en kleur van onze bank. Die hebben we al 2 jaar en ze hadden nog in het systeem staan wat we toen hebben gekocht
Profijt en Pronto zijn echt aanraders
Sammie schreef:Dan mag je namens mij doorgeven dat je baas een grote eikel is...
MarliesV schreef:Sammie, hoe is het met de punten? Zit er schot in de zaak?
. De verkeerde doos in de keuken konden ze niks meer mee doen, want de keuken zat er in. Maar dat wist ik zelf natuurlijk ook al. Ik werd over de groepen in de meterkast gebeld door onze kopersadviseur, maar volgens haar was het de berging op zolder (lees schuin cv-hok met plek voor een wm en wd, een berging durf je dat echt niet te noemen) en niet de berging in de tuin.
Berging in de tuin (5m2) vs. een berging op zolder (1,51m2) het is nogal een verschil
.. Ik zeg ik verwachtte ook niet concreet een oplossing daarvoor, want naar de berging gaan we nu een aparte draad leggen, maar wilde het wel even laten weten. Dat zouden ze in de toekomst wel meenemen.
Die man snapte er niks van.. 
de bedoeling was eind jan, maar t ziet er nu naar uit dat t half of eind feb wordt..
Alleen wel jammer dat we nu niks nog met díe woning kunnen doen. Willen we ook nog een beetje opknappen, maar dat kan pas als de woning zo goed als leeg is.
Ik spoelde gisteren door en het was gewoon plons eroverheen
Ze zijn in de badkamer geweest en een tegel recht getegeld. Zelfs netjes gedweild.. Alleen de knop van het bad sluit nog niet en aan het meubel is ook nog niks gedaan 
Toch maar lekker in elkaar gaan zetten denk ik. Ben alleen dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom! Mwahahahahaha 

Het is zó praktisch met verhuizen en in het dagelijks leven echt ideaal.