MarliesV schreef:Sammie, hoe is het met de punten? Zit er schot in de zaak?
Ze zijn er mee bezig. De draad tbv de droger zit er nu in, was volgens hen zo gebeurd. Dus waar dat nu fout is gegaan
. De verkeerde doos in de keuken konden ze niks meer mee doen, want de keuken zat er in. Maar dat wist ik zelf natuurlijk ook al. Ik werd over de groepen in de meterkast gebeld door onze kopersadviseur, maar volgens haar was het de berging op zolder (lees schuin cv-hok met plek voor een wm en wd, een berging durf je dat echt niet te noemen) en niet de berging in de tuin.
Berging in de tuin (5m2) vs. een berging op zolder (1,51m2) het is nogal een verschil
.. Ik zeg ik verwachtte ook niet concreet een oplossing daarvoor, want naar de berging gaan we nu een aparte draad leggen, maar wilde het wel even laten weten. Dat zouden ze in de toekomst wel meenemen.
Dan de wc's, daar zou vorige week naar gekeken zijn en bij gesteld zijn, dus ik doorgespoeld en getest.. Voor mijn gevoel is het nu zelfs erger
Die man snapte er niks van.. 
Overige punten staan nog op de agenda, badkamer zouden ze oppakken. Ga zo nog ff naar de ketelboer bellen. Twee weken geleden stonden ze nog op het punt om met spoed hierheen te crossen, maar ik geloof dat ze per slak gaan arriveren