Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het een beetje zonde om alles te verwijderen. SplashIsLief schreef:Zijn er meer mensen met problemen met het onthouden van wachtwoorden na de update? Oa bij bokt moet ik elke keer opnieuw inloggen terwijl mijn instellingen wel goed staan volgens mij.
tinkersjakie schreef:Ja dat staat netjes aan en het is dus bij meerdere websites.SplashIsLief schreef:Zijn er meer mensen met problemen met het onthouden van wachtwoorden na de update? Oa bij bokt moet ik elke keer opnieuw inloggen terwijl mijn instellingen wel goed staan volgens mij.
Nee geen last. Als bokt wel een keer opnieuw moet inloggen heeft ie alles onthouden.
Heb je bij bokt zelf wel aangevinkt dat ie elke keer moet inloggen.
Ik heb niks gebackupt oid en alles stond er nog gewoon op na de update. Duurde alleen erg lang, maar m'n iPad heb ik meteen de eerste avond gedaan, dus zal nu een stuk sneller gaan NienkeV1994 schreef:Ik heb het op mijn iPad 3 staanIk heb niks gebackupt oid en alles stond er nog gewoon op na de update. Duurde alleen erg lang, maar m'n iPad heb ik meteen de eerste avond gedaan, dus zal nu een stuk sneller gaan
simodi schreef:NienkeV1994 schreef:Ik heb het op mijn iPad 3 staanIk heb niks gebackupt oid en alles stond er nog gewoon op na de update. Duurde alleen erg lang, maar m'n iPad heb ik meteen de eerste avond gedaan, dus zal nu een stuk sneller gaan
Had jij ook veel fotos op je Filmrol staan en daar is niks mee gebeurd?
Berdien schreef:Wat ik vooral vervelend vind is dat de vorige versie een sms automatisch als imessage verzond als zender+ontvanger wifi/3G hadden. En nou is het óf een imessage waardoor iemand die geen internetabo heeft pas de berichten krijgt als diegene weer in een wifi zone komt of alles wordt als sms verstuurd = meer kosten.